• Papito

Ärliga nätdejtingstråden!

Ni som har (eller har sett många) dolda kort. Vad brukar visas där och varför är de dolda?

Nu syftar jag på profiler där det finns både öppna och dolda kort.

Någon?

• Papito
    Filipis skrev 2013-03-23 12:34:17 följande:
    Min kompis frågade en kille en gång om hon kunde få se de dolda också?

Hans kuk!

Trevligt !

Normalt tror jag folk har mer vanliga bilder bara ? Kanske med barnen ( som man kanske inte vill visa helt öppet?)

Tänkte också på barn och sånt men jag skulle inte visa barnen för någon alls faktiskt, möjligtvis på en dejt men inte innan.
  • Papito
    Anonym skrev 2013-03-23 13:30:43 följande:
    men va konstigt att säga att man bor i fel område... nästan lite paranoid. Tycker inte jag har nåt med skydd o integritet att göra, det är bara allmänt skumt.  men min känsla stämde ju, läs mitt svar tidigare. Jag bor i en storstad men stan är ändå inte så stor o det visade sig att en kompis till mig känner hans ex, som han 2 barn ihop med o det var inga trevliga grejer jag fick höra så då stämde min känsla att det var nåt skumt. ska försöka låta det rinna ut i sanden på ett smidigt sätt, vill inte prata med honom mera alls.

Vad säger din magkänsla? Ofta är magkänslan rätt. Verkar han skum ska du givetvis dra dig ur.

Personligen hade jag inte lagt så mycket vikt på vad exet säger, man har ju ingen aning om vad de har för problem sinsemellan och hans version kan vara helt annorlunda.

Gå på din egna känsla (utan att bli dumdristig).
  • Papito

Dessutom har jag också sagt fel område ngn gång om frågan kommit upp tidigt. Blir snacket mer seriöst berättar jag iofs var jag bor, haha....så jag tycker inte alls att det är konstigt. Då är det märkligare med dem som avslöjar allt på en gång, där kan jag undra lite

• Papito

Jag har dold bild men visar den om man kommer längre än ett förstamail, just för att vi som killar får maila så himla många innan vi får svar, då känns det lite utlämnande. Har funkat bra hittills, får kämpa lite hårdare (eller inte, kortet kanske avskräcker många, haha) men det funkar

• Papito
    Anonym (Jen) skrev 2013-03-28 20:29:30 följande:
    Hej på er får jag också vara med?

Har haft väldig otur med konstiga människor och varit med om dejter folk skrattar åt och som även jag kan göra nu i efterhand. Hade nästan börjat tro att jag själv är väldigt onormal när jag såg denna tråd och inser att jag inte är ensam  
    Alla är välkomna men tjejer i åldern 27-43 har en fördel gentemot männen. De har förtur till att dejta Papito
  • Papito
    Anonym (Jen) skrev 2013-03-28 21:07:10 följande:
    Åhh 35år är alldeles perfekt då!!!!

35 är lysande

Men du får återkomma när du kommit över drömprinsen, haha.
  • Papito
    Anonym (Jen) skrev 2013-03-28 21:07:10 följande:
    Åhh 35år är alldeles perfekt då!!!!

Kan iofs göra ett undantag och tröstdejta dig om du har vägarna förbi Göteborg
  • Papito
    Anonym (Jen) skrev 2013-03-28 23:33:27 följande:
    Drömprins o drömprins....

Vet inte om min dröm är någon som jobbar MINST 60tim/vecka och aktiv i en sport som upptar MINST 10tim utöver tävling MINST en dag varje helg plus gymmet 1,5-3tim MINST 4g/vecka.

Inte så väldigt mkt tid kvar.... Men den tiden är, utom sömntiden kvalitee. Men min drömprins har även kvantitet.....

Tyvärr är jag inte i Göteborg förens något Lisebergtur med barnen vilket brukar infalla efter högsäsongen någon gång.... Men kan du hjälpa mig med barnvakt kan vi ju dejta i lustiga huset

It's a deal!
  • Papito
    Carola83 skrev 2013-03-28 23:39:58 följande:
    Finns det något ärligt ens med alla nätdejtingsidor??

El ens i verkligheten heller?

Jag tror ändå att det är som i verkliga livet. Det finns idioter överallt men de flesta är bra och ärliga. Det är väl det att man lättare lägger märke till idioterna.
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!