elperroloco skrev 2013-06-23 17:46:30 följande:
Till alla som har problem med nätdejting kan jag bara säga att ni kunde ha det värre. Jag är man, strax under 40 och jag vill av olika anledningar inte ha barn. Jag vill inte bli plastpappa åt någon annans barn heller. På de sidor där jag är reggad så finns det cirka 15 kvinnor i hela Sverige som är i passande ålder och som inte heller vill ha barn. Majoriteten av de 15 kvinnorna vill inte ha barn på grund av att de vill vara fria och åka på resor till jordens alla hörn och det är inte min grej. Kvar finns det några stycken och när jag har kontaktat dem och de inte är intresserade, vad gör jag då?
Känner lite som du, vill absolut inte ha nån som har barn sen innan å e inte säker på om jag vil ha barn själv. Lägger man till att de gärna får ha en ok utbildning ohch ett hyffsat jobb och inte traskar runt i mjukisbyxor och sandaler hemma blir det svårt...
Fast jag väljer ändå att se det positivt. Har inga problem att vara själv och vara spontan och dejta (ibland riktigt trevliga) killar eller flörta hej vilt med spännande män på semestern om jag känner för det =)