Inlägg från: nelly82 |Visa alla inlägg
  • nelly82

Ärliga nätdejtingstråden!

Anonym (Sofia) skrev 2013-04-30 18:35:37 följande:
    Men ska i alla fall inte skriva till killen, han verkade ganska oseriös nu när jag tänker tillbaka på dejten. Är bara att gå vidare!

Exakt, det är bara att bryta ihop och gå vidare! been there, done that!!!
  • nelly82
    Hawaiikossan skrev 2013-06-20 07:04:25 följande:
    Eller den andra varianten. Om du är snygg kan du förlita dig på dina bilder, och inte skriva nån presentationstext.

Funkar det? Jag tycker profiler med bildsköna killar utan text är urtråkiga!! =) Å killar som bara har bilder när de hoppar bungy jump och paddlar kajak.... sandaler går oxå för övrigt fetbort! =)
  • nelly82
    ander25k skrev 2013-06-21 22:03:51 följande:
    Du skulle bara veta hur många kvinnorna är , större delen har usel text , och inga bilder , eller dom med bilder är många gånger party bilder , hur intresserad blir jag av en med ett vin glas i högsta hugg på 4 bilder .....
    I see, jag har filat jättemycket på min text just f¨ro att den verkligen skall spegla just mig. Å inga partybilder, sånt e jag för gammal för! =) Men en bra mix av (självklart nya) helkroppsbilder och ansiktsbilder, gärna från nån resa så jag har lite färg på min annars så bleka skandinaviska hud =)
  • nelly82
    elperroloco skrev 2013-06-23 17:46:30 följande:
    Till alla som har problem med nätdejting kan jag bara säga att ni kunde ha det värre. Jag är man, strax under 40 och jag vill av olika anledningar inte ha barn. Jag vill inte bli plastpappa åt någon annans barn heller. På de sidor där jag är reggad så finns det cirka 15 kvinnor i hela Sverige som är i passande ålder och som inte heller vill ha barn. Majoriteten av de 15 kvinnorna vill inte ha barn på grund av att de vill vara fria och åka på resor till jordens alla hörn och det är inte min grej. Kvar finns det några stycken och när jag har kontaktat dem och de inte är intresserade, vad gör jag då?

Känner lite som du, vill absolut inte ha nån som har barn sen innan å e inte säker på om jag vil ha barn själv. Lägger man till att de gärna får ha en ok utbildning ohch ett hyffsat jobb och inte traskar runt i mjukisbyxor och sandaler hemma blir det svårt...

Fast jag väljer ändå att se det positivt. Har inga problem att vara själv och vara spontan och dejta (ibland riktigt trevliga) killar eller flörta hej vilt med spännande män på semestern om jag känner för det =)  
  • nelly82

Det e svårt med nätdejting...man får ta det som det är och inte hoppas att första bästa dejt e pefrekt (även om det kan vara såibland...)

• nelly82
    Anonym (glasberget) skrev 2013-07-22 17:39:43 följande:
    Genom min hobby - vi är med i samma teatergrupp. "Börja en kurs"-tipset är ju otroligt klyschigt men jag tror det faktiskt kan vara ett rätt bra sätt. Man har direkt ett samtalsämne och ett gemensamt intresse. Jag är inte heller världens mest utåtriktade människa utan behöver lite tid på mig att värma upp för att prata med människor, och då är det ju bra att få träffas mer än en gång.

Men e det liksom flörtig stämning där? Har fått för mig att såna kurser mer är för människor som verkligen går in för att lära mer än att träffa folk??? men jag har aldrig testat =)
  • nelly82
    spinellX skrev 2013-07-27 16:56:30 följande:
    Nej ,,  jag har inte provat på singelresor/singelfester men det
    kanske kan vara värt ett försök o prova på Cool

Tycker det! Mycket olika sorters folk, men en otroligt kul och avslappnad stämning!!
  • nelly82
    spinellX skrev 2013-07-27 17:23:58 följande:
    Var hittar du dom där festerna då.
    Är det på några sajter för singlar ? eller ...Flört

Jepp, det stämmer, sidan jag e medlem på ordnar fester i flera gånger om året och ordnade dessutom en singelresa til kroatien i sommar!!

Fast jag bor iofs i Norge....men borde finnas i Sverige oxå??
  • nelly82
    Clownensglädje skrev 2013-07-29 16:07:48 följande:
    Tänk vad mycket vi män skulle få ut av att lämna dejtingträsken online och faktiskt gå ut i den riktiga världen. Här finns skönheter....Här finns attraktion....här finns det riktiga livet!

Ut med er.....Sitt inte och förbruka ert liv på snorkiga fula brudar online....Ut med er!

Tjejer oxå!

Ut i solen å kasta blickar och leenden =)  
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!