Inlägg från: Isnogood |Visa alla inlägg
  • Isnogood

Ärliga nätdejtingstråden!

Anonym (33-åring) skrev 2013-01-26 16:39:06 följande:

Att de bedyrar sin kärlek till någon de inte alls känner visar väl att de inte är speciellt mogna. Tycker jag. Själv tycker jag att det börjar bli jobbigt när killen är 3 år yngre eller 5 år äldre än jag är...
    "Skrattar"

Det är ju just det, när de pratar sådär, så märker man ju hur långt ifrån mognadsmässigt de är

3 år yngre har jag provat på, fungerade inte...Men, hade egentligen inte med åldern i sig att göra, utan vara så brett skilda syn på livet o livskvallite.

4 år äldre, e de längsta spannet jag testat, samma där, fungerade inte men inte åldern i sig som var avgörande.

-Så väldigt svårt det där, men det viktigaste är att man gör just det som känns bäst för sig själv, och sin egen syn          
    I live on the dark side...the devil is my confederate
  • Isnogood
    ander25k skrev 2013-01-26 16:56:22 följande:
    Har hållit mig till 4 år nedåt , och 1 år uppåt , funkar , men provar gärna större spann .

Då är det ju bara att låta spannet vidgas, o se vad som erbjuds
  • Isnogood

Denna text hade jag i flera av mina presentationer=

"♥♥♥ Det handlar inte om att hitta någon man vill gå till sängs med.
    -Det handlar om att hitta någon man vill vakna upp brevid.
    Det handlar inte om att hitta den man vill leva sitt liv med.
    -Det handlar om att hitta den man inte kan leva utan.
    För världen är du bara någon..
    -Men för någon är du hela världen. ♥♥♥"

• Isnogood
    ander25k skrev 2013-01-26 18:09:59 följande:
    Läser du mina tankar Glad Ändrade nyligen till 30-50 i mitt sök
    Tjaa, du... Antingen DET, eller så är det med tanke på att vi pratades vid i den andra tråden
  • Isnogood
    Anonym (hur gör man?) skrev 2013-01-27 11:34:22 följande:
    Apropå detta att artigt säga nej tack...su har jag en igen som inte vill ta ett nej för ett nej...varför ska jag då vara ratig och svara (igen)?

han har mailat tre ggr. Första för ett tag sen då svarade jag att han bor för långt bort. Igår kom mail nr 2 och det svarade jag inte på, då kom det ett mail till med "värst vad du ska vara svårpratad:)" så då svarade jag. Bad om ursäkt att jag inte svarade på förra mailet, men han bor för långt bort och jag tycker inte det är nån ide dra igång nåt då. Fick ett mail till där han lite beklagande skriver "man får så många liknande svar, hur ska jag då kunna visa vad jag har att erbjuda?" så jag svarade igen att han kanske borde filtrera så han bara får de i närområdet? Hoppas han tar det på rätt sätt....
    Mitt råd:

Slösa inte på tid, mail o energi på någon du redan valt bort.
    -Att personen inte förstår, och kan ta ett nej, är dennes problem, inte ditt.

Spelar egentligen inte någon roll om han tar det på rätt sätt eller ej, du har sagt vad du tycker, och varför, du har varit trevlig o bemött honom på ett vänligt sätt.
    -Så, om han fortsätter, ignorera.

Ja, så skulle jag gjort, fast...e inte lika snäll som dig, så jag hade inte ens iddts förklarat mer än en gång         
  • Isnogood
    Tusse85 skrev 2013-01-27 16:08:42 följande:
    Haha, fick detta:
    "hej X! jag har ett förslag.. om du åker till X så bjuder jag dig på en promenad... du kan ju ta med dig piknik korg kanske...? inget märkvärdigt.. kanske nybakade bullar eller så..? choklad kanske.. och några ostmackor... efterrätt kan du fp välja själv.. jag är inte direkt krävande...haha..:)"

Så jag ska alltså åka både 2 timmar och sen dessutom bjuda på maten... han bjuder på promenaden.... snäll kille ;) haha

Tänker du åka..? Drömmer
  • Isnogood
    Tusse85 skrev 2013-01-27 16:38:44 följande:
    Hahaha knappast... lägg till att han var 5 år äldre än min gräns oxå ^^

Med tanke på erbjudandet, så tycker jag inte att åldern spelar någon roll
  • Isnogood
    Anonym (33-åring) skrev 2013-01-27 19:56:13 följande:

Det är aldrig för kall för att äta ute! Glad
    "Håller med"

Tänk vad man kan göra det mysigt ute denna årstid 
  • Isnogood
    Apollo skrev 2013-01-27 20:17:06 följande:
    Jag tycker det är svårt att förstå. Men jag gissar på följande.

• Isnogood
    ander25k skrev 2013-01-27 20:32:43 följande:
    Slumpen är trevlig , och med tanke på att det är redan 45 st som har kikat på vem jag är här så ........
    F´låt Skäms
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!