Anonym (Fia) skrev 2012-09-14 18:33:34 följande:
Xmag - haha, ingen har ju förkunskaper!! Du låter som att du din stackare inte visste all "nätdejtingkunskap", hehe Alla får väl improvisera så gott de kan på de här sajterna. Man får ju ta det för vad det är - en internet sida! Och flirtar är ju bäst tycker jag - som början! För om den andra personen inte är intresserad så behöver hon/han inte plita ner ett "nej tack" i ett mail, utan kan lugnt undvika flirten bara! Men är man lite sugen så skriver man - flirt = grönt ljus, flagga upp! Inte för att man inte orkar skriva, haha Utan för att vara "artig" och känna av intressenivån före mailandet ;) Jag kör annan stil än nästan alla er andra, lol Tex så har jag ingen dejt utan alkohol. Ett glas vin ska det vara, eller 2 ;) Det kan säkert vissa tycka saker om, men jag tycker det funkar helbra! Man blir ju inte plakat lixom. Jaja, är på TOPPEN humör efter igårs dejt! Och han hör av sig och vi ska ses imorgon!!! Super ;) Ni får ursäkta, men så här nöjd med en kille har jag inte varit på väldigt länge! Så spännande!!!!!!! Vill väldigt gärna höra mer om hur folks dejter har gått, man lär sig så mycket om hur folk är från era berättelser. Kramar!
Själv fattar jag inte vitsen med "flirtar". Skulle aldrig få för mig att svara på en. Eller jo, nu ljög jag. Häromdagen skrev jag faktiskt till en som har skickat mig sju (!) flirtar för att jag var ruskigt nyfiken på hur man tänker om man skickat sex stycken, inte fått någon som helst respons (har inte ens varit in på profilen) och väljer att skicka en till. Behöver jag säga att jag inte fått nått svar på min fråga?