• Anonym (Tabula)

Ärliga nätdejtingstråden!

Det finns ju flera nätdejtingstrådar här, men många av dem behandlar lite allt möjligt vilket kanske är oundvikligt men! här skulle jag vilja att vi ventilerar det som verkligen rör nätdejtandet och detaljerna kring det.

Jag kan tillexempel outa att jag är 42 år (med barn) och raggar killar på Happy Pancake.
    Eftersom jag inte direkt berättar för mina vänner IRL om alla nutcases jag råkar utför, skulle jag vilja dela det med ER. 
    Som exempel,  skulle ni tända på en kille som kallar sig för Bamsenallen? Skulle ni nappa på att ligga med en 27-åring om ni vore i min ålder och han är SKITSNYGG?

Jag har några vettiga på gång också, killar i min ålder som verkar seriösa.

• Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!
  • Anonym (hur gör man?)
    Afrodita1979 skrev 2013-03-10 19:43:52 följande:

Skål
    Ojoj, grattis! Vad kul det låter!! Lätt att man blir avis.. Men glad för din skull  
    man tackar:) Bra uppladdning inför arbetsveckan i alla fall
  • Papito

Den här långa dejten var väl dessutom med den där mannen du inte var intresserad av? Eller tänker jag fel nu? Har hans aktier stärkts eller ligger han fortfarande efter de andra två?

• Afrodita1979

Nämen är Papito tillbaka i tråden. Skulle inte du lägga ner?
    Det passade minsann inte att svara på mitt mejl jag skickade i veckan?? Bra, då vet jag  

• Anonym (hur gör man?)
    Papito skrev 2013-03-10 20:01:53 följande:
    Den här långa dejten var väl dessutom med den där mannen du inte var intresserad av? Eller tänker jag fel nu? Har hans aktier stärkts eller ligger han fortfarande efter de andra två?
    precis. Jag tyckte det var värt att träffa honom igen för att se vad han mer kunde tänkas ha för kvaliteter. Hade anat att det fanns mer bakom skalet än jag hade upptäckt. Han ligger definitivt inte efter de andra två:) Får fundera lite på om jag tror på det här eller inte...är ju så mkt som ska fungera om man ska ge sig i kast med det.
  • Angelven
    Kreativt kaos skrev 2013-03-10 19:09:23 följande:
    Dejt imorgon med Mr Perfekt! För ovanlighetens skull är jag skitnervös och dessutom orolig att jag ska gilla honom. Men men....
    Lugn, andas djupt....

Och använd din charm som en svetslåga på stackarn Go girl! Härligt att höra! 
  • Angelven
    Anonym (hur gör man?) skrev 2013-03-10 19:20:08 följande:
    ooook...törs man ens säga att jag varit på dejt sen kl 20 i fredags tills söndag ca kl 17?
    Cool

.... klart man törs....

Törs man säga att jag nog faktiskt spenderat en lång stund i telefon med den sista av de fyra .... Hon som jag nog trodde egentligen var väldigt mycket vad jag letar efter ...

... nu gäller det bara att hitta en datedate  
  • Angelven
    Anonym (hur gör man?) skrev 2013-03-10 19:32:44 följande:
    jaa...man hinner ju göra rätt mycket på två dygn:)

Vi hann laga mat 4 ggr, rätt bra aktivitet för att se om man funkar ihop i en praktisk situation. vi pratade en himla massa, drack vin, spelade sällskapsspel, såg på mello...och ja...lite till som ni säkert kan räkna ut:)
    Min syn på mello är skadad i grunden

...såg på mello och lite till  

Hoppas och antar att allt är alldeles underbart med dig/för dig  
  • Filipis

Det var inga fler än jag som asgarvade när omröstningen var.. Gina kunde knappt hålla sig och han i juryn " jo, jag heter faktiskt så" :D

• Afrodita1979
    Filipis skrev 2013-03-10 20:41:34 följande:
    Det var inga fler än jag som asgarvade när omröstningen var.. Gina kunde knappt hålla sig och han i juryn " jo, jag heter faktiskt så" :D

Jag tyckte det var roligare att hon snorande hela tiden... hon är ju förkyld.
    Livet är så tomt just nu, mello-nörd som man är Tungan ute Vad ska man nu göra på lördagarna lixom ObestämdFlört 
  • Anonym (hur gör man?)
    Filipis skrev 2013-03-10 20:41:34 följande:
    jag mindes honom från förra årets mello, makalöst roligt namn!

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!