Ärliga nätdejtingstråden!
Afrodite79 skrev 2013-01-17 23:44:33 följande:
Jag måste faktiskt få säga att Papito du är lite hård mot Tusse. Jag förstår absolut vad du vill ha sagt med ditt inlägg - att vi alla någonstans gör val ( medvetet eller omedvetet ) och inte är offer för omständigheterna. Men jag tycker inte att det är ok att sitta och säga till Tusse att hon är instabil osv. Du lägger upp det som att hon själv inte är kapabel att ta hand om sig själv när du uttrycker det så, inte ok! Här har hon blottat sig för oss och är öppen med allt kring sina relationer.. Vi ska vara oerhört tacksamma för det att hon delar med sig på ett så naket och äkta sätt. Jag tror såhär, att varje människa gör så gott den kan i den situationen den befinner sig just då med de förutsättningar man har vid den tidpunkten.
Jag förstår att du inte medvetet anklagar Tusse med dina inlägg, att det inte är din mening men det är faktiskt lite vad du gör. Du säger till henne att borde sett signaler ( hon själv säger hon inte sett ) osv.. Lite att hon borde skylla sig själv.
Det var inte alls så jag menade men hinner inte utveckla just nu.
Tusse, det var inte alls menat så hårt eller personligt som det kanske har framstått, jag ska läsa igenom ordentligt vid tilfälle och skriva det så att det blir begripligt.
Ser dig inte som ett vrak