Inlägg från: nelly82 |Visa alla inlägg
  • nelly82

Ärliga nätdejtingstråden!

Anders 150 skrev 2013-04-19 22:44:43 följande:
    tack

bortsätt från det så ska ja ner o terrorisera kristianstad i slutet av månaden som kommer

inte så illa ska ner o träffa sonenCool 

bara positiva nyheter ju!!! =)
  • nelly82
    Angelven skrev 2013-04-19 22:40:57 följande:
    Tydligen.

The wicked witch from west  

Bryr mig inte så mycket om kändisarna men älskar att dansa (det betyder inte nödvändigtvis att jag är bra på det men jag har väl vågat dansa tango en sommar på grönan...) 

Underbart å dansa =)
  • nelly82
    Angelven skrev 2013-04-19 22:53:30 följande:
    Cool

Ärligt talat,visst vore det egentligen rätt kul ? 

Tänk dig två superhetero killar, vältränade, muskler - en dominerande tango som växlar fram och tillbaka, strid, en kamp om övertag, svett, muskler...

... och så vänder grabbarna runt, rygg mot rygg, stödjer, hjälper, och famnar sina kvinnor i en intens avslutning, med rosor i munnen och hela kalabaliken  

Mmmmm....super-mega-fantastiskt! Ska drömma om det inatt =)

Nu är det läggdags för flickor som mig, natta!
  • nelly82

Nu har jag oxå ansökt om medlemskap i hemliga tråden =)

Idag var det dejt med en kille som jobbade med vår allas Justin Bieber när han var i stan på besök =)

47-åringen e äckligt sval... =(

• nelly82
    Beya skrev 2013-04-21 19:39:46 följande:

Nej men vad synd med 47-åringen! har du någon idé om varför? när hördes ni av senast?

Men bra att du dejtar på istället då:) 

Känner mig nätsan lite syndig som dejtar så mycket! =)

Vi hördes på torsdagen på sms...och när vi skildes efter dejten på tisdagen var allt som vanligt...vet inte vad jag har ställt till med Gråter
  • nelly82
    Angelven skrev 2013-04-21 19:58:49 följande:
    Hmmm....

vet inte riktigt om det är en merit med Justin Bieber - är han en Beilieber också ?  

Tråkigt med svalkan, det är aldrig roligt när man träffat någon man tror man skulle kunna tycka väldigt mycket om och så är det inte besvarat på samma sätt.

Nej, han är absolut ingen belieber!!! =)

Jepp, det är det...men  c'est la vie kanske.. =(
  • nelly82
    Beya skrev 2013-04-21 20:04:45 följande:
    En mycket trevlig helgSkrattande det som är skönt med honom också är att han säger som det är, han ringde tex ikväll och

berättade hur mkt han redan saknar mig och hur mycket han gillar mig. Inga spel där inte. Och när han drar mig intill honom så känns det verkligen underbart.

Tycker inte du ska ha dåligt samvete i detta läget, dejta du om det känns bra. Men jag tror dock när man träffar någon speciell så håller man sig till honom.   

Mysigt! Låter jättepositivt!!!

Helt rikitgt, när väl min hjälte korsar mitt spår e jag bara med honom =)
  • nelly82
    Angelven skrev 2013-04-21 21:08:52 följande:

Det är nog första gången någon har sagt det  

Med den bilden så =) Jag som kontorsråtta tycker alla jobb där man slipper sitta vid ett skrivbord hela dagarna e sexiga =)
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!