Inlägg från: Little Miss Fucking Sunshine |Visa alla inlägg
  • Little Miss Fucking Sunshine

Ärliga nätdejtingstråden!

(b): Tack! Det känns väldigt bra! Läskigt, men bra. Glad

Tavelkrok: Det är ju ingen som kommer fram till mig heller, då måste jag ju ragga! Jag ser väl helt livsfarlig ut när jag är ute, verkar det som! 
    Today I´m handing out asskickings and lollipops. And I´m all out of lollipops.
    Tavelkrok skrev 2012-10-11 10:11:01 följande:
    Haha, alla har vi våra problem.. Du ser livsfarlig ut (vilket jag betvivlar)  och vi andra ser bara oattraktiva ut... :) Äh, har du ingen gaddning i ansiktet bara så är de flesta av oss med på banan. Skulle du ha det så är inte jag den som är den..

Jag kanske ska sluta ta med min tama drake ut? Eller den polska man jag har som fotpall? Flört
    Tavelkrok skrev 2012-10-11 11:58:55 följande:
    Draken är bara gullig.. fast polacken måste vi ha honom så tätt inpå?
    Var ska jag annars ha fötterna?
    Tavelkrok skrev 2012-10-11 12:37:40 följande:
    I mi
    I mitt ansikte... Jag är ju så s-atans bra på fotmassage.. och så går jag igång på fötter... *min fetisch*
    *skrattar* Har du skrivit det i din presentation?  
    I´m the queen of fucking everything!
    Tavelkrok skrev 2012-10-11 13:03:15 följande:
    Kan man skriva det? Jag är äckligt bra på fotmassage och massage i allmänhet.. mina varma händer har uppskattats genom åren..
    Det tycker jag man kan! Det är ju inte avgörande, men det är ju en trevlig bonus.

Själv är jag arg. Fick 700.- i parkeringsböter för att jag köpte biljett i fel automat. Det är redan överklagat, tro mig. 
    modesto skrev 2012-10-11 15:49:49 följande:
    Hoppas att det inte var dina sista pengar och det ordnar sig. Jag tycker att man ska skriva det som gör en person speciell i sin presentation. Men presentationen ska inte vara för lång, annars tröttnar jag att läsa.
    Jag har överklagat som sagt. Tänker inte betala 700:- för att jag råkade gå över gatan och betala. Inte en chans.

Jag läser gärna långa presentationer. Det säger mycket om en person. Jag älskar att läsa och skriva och uppskattar personer som kan uttrycka sig bra och som har ett flyt i skrivandet. Då kan jag fastna totalt.
    Mycket hellre det än "Jag är en snäll kille som har ett bra liv men saknar det lilla extra. Fråga om du vill veta mer".
    Det säger absolut inget. 
    MrC skrev 2012-10-12 11:00:39 följande:
    Precis, hellre en bra presentation än en massa fåniga fest- eller resebilder.
    En bra presentation har stycken, kommatecken, stor bokstav osv på rätta ställen. Den ska vara lätt att läsa och man ska fastna för den så man läser till slutet.

Såg en presentation där hon på slutet skrev att om man ville skicka ett mejl så var man tvungen att skriva ett kordord i ämnesraden, som bevis på att man läst hela presentationen, annars skulle hon inte svara. Jag gjorde det, inte fan svarade hon heller... *hmph*
    *skrattar* Fan vad roligt av henne! Samtidigt är det ju ganska knäppt, som att man måste bevisa sig själv redan från början. Det har jag svårt för. "Jag är så fin och bra och du måste bevisa att du är värdig mig". Glöm det. Hon hade kunnat ha min sidfot låter det som! Skillnaden är att jag är ironisk. 

Jag har haft en bra helg med min dejt. Vi lagade mat tillsammans i fredags och igår var vi på marknad.
    Han kommer hit i helgen. Glad Det känns bara bätte för varje gång vi ses.  

DrManhattan skrev 2012-10-14 22:14:04 följande:
    Så rätt så, så rätt. Jag är tillbaka i ny skepnad. (Det är lite svårt att komma tillbaka i samma skepnad eftersom FL låser namnen)
    The man, the myth, the blue face! 
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!