Ärliga nätdejtingstråden!
Jag är rätt ny på detta med nätdejting och har gjort några trevande försök på både HP och BC. I ärlighetens namn är jag rätt kass på att ragga tjejer på mer "traditionella" sätt så att det skulle bli succé på nätet var nog inget jag räknade med... Jag har kollar efter tjejer i mitt närområde och skickat några kortare meddelanden och bara försökt ge en lite kort och kärnfull beskrivning av vem jag är, vad jag tycker är viktigt i livet etc. Det tog ju inte lång tid att lista ut att det finns en massa rätt ruttna typer (killar då) på de flesta datingsidor Hur fasen tror man tjejer ska bli intresserade av kukbilder och allmänna otrevligheter i meddelanden om hur hårt tjejen ska bli påsatt etc?? Det finns ju alla sorters tjejer och killar, en del kanske gillar att bli förnedrade och otrevligt behandlade men så pass smart är jag att jag kan lista ut att de flesta tjejer INTE slickar sig om munnen när det dimper in ett medd med könsbilder och diverse förslag från någon man inte har en aning om vem det verkligen är..... Fast jag är kille i 45-årsåldern är man ju inte direkt skottsäker själv heller! Det känns lite läskigt att försöka ta kontakt med en vilt främmande tjej som man inte har någon aning om hur hon är och beter sig. Jag vill varken såra någon eller riskera att själv dras in i nåt som kan bli jobbigt att slingra sig ur om man inte klickar med personen man försöker få på kroken..... Att hitta någon fin tjej är inte helt enkelt för mej men jag ger detta med nätdating ett försök, men lite fjärilar i magen är det nog nu för mej