Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Ärliga nätdejtingstråden!

Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-09-12 15:38:37 följande:
    Min tilltänkta dejt har inte hört av sig. Vi har bara bestämt plats, men inte tid. 
    Och nu känner ju jag att tiden börjar rinna ut. Jag kommer nog förklara att jag inte vill träffa honom ändå.
    Han känns oseriös.

Jag går nog hellre hem och försöker få ihop barnens nya sängar, jag misslyckades fullkomligt igår. Eller så tar jag ett varmt bad med en bra bok och en kopp té.  
    Tycker jag du gör helt jävla rätt i!
    Ingen ide att stänga stalldörren när hästarna redan rymt.
  • HäckHäxan
    Ozymandias skrev 2012-10-20 16:54:36 följande:
    Ja stämmer att jag bytt namn, hamnade i en argumention med mina ärkefiender här på FL... Och blev i vanlig ordning bannad (Personligen anmäler jag inte inlägg utan anser att man normalt diskuterar tills man nått fram någonstans, nu blev det visserligen hetsigt och en heldel svordommar...). Dock så fortsätter folk att skriva och när man inte kan försvara sig och då blir man tvungen att skapa en ny användare... vilken även den blev bannad. Så nu är jag inne på tredje användaren på ett dygn. Fick även veta att en person skrivit till min arbetsgivare- vilket jag tycker passerade gränsen. Jag ska nu lämna FL permanent och om det visar sig att detta är sant så kommer jag driva detta till sin spets. Jag har aldrig skrivit här som en representant för min arbetsgivare. Så jag får önska er lycka till med dejtandet och hoppas vi ses i något annat sammanhang.
    Ja jisses att det är synd om dig, verkligen synd om dig OCH du är ju själv så jävla oskyldig, som inte en gång utan flera gånger skrivit folk rätta namn i trådar, dessutom både för och efternamn senast igår kväll!

Tycker du skall sluta gnälla så jävla mycket och se att du bär stort ansvar för situationen som är och blev. Det vore bra om du använde den där högre än medel IQ:n du har till att iaf tänka till lite någon gång ibland OCH se att du brister på många andra punkter, som i socialt sammanhang med andra människor.

OCH jag vet att du läser, du är för nyfiken för att ge fan i det OCH jag köper inte ett skit att du försvunnit från FL heller, för hur sa´kall ditt behov av uppmärksamhet mättas om ingen kan svara dig??? Nä du, du kommer nog snart igen om du inte redan har en ny användare OCH har du det så kommer det snart klia värre än skabb i dina fingrar på att få skriva och röra runt i grytan!

PUNKT!
    Kort, tjock och nöjd. Olagligt?
  • HäckHäxan
    Isnogood skrev 2012-10-20 18:19:20 följande:
    Häxan, jag tycker att du är en helt underbar person och kommer fortsätta tycka så, det är min åsikt till du bevisat annorlunda mot mig.

Men, snälla, nu vet jag inte vad detta rör sig om, och vill heller inget veta ändå ber jag dig, respektera oss andra och att vi inte är av samma åsikt angående denna person.

Vi ser personen på helt andra sätt helt enkelt, vi har uppenbarligen drabbats på olika sätt.

Jag hoppas du kan respektera att jag har mina åsikter.
    Jag respekterar att du har dina.
    Jag respekterar dig.

Ha det så gott. / Isse         
    Klart jag respekterar er och absolut din åsikt, jag tycker om dig.

Bara ogillade att han gnällde här och dessutom ljög. Sen kan ju folk själva använda huvudet till varför man får tre användare bannade på ett dygn, det är knappast för att man pratat om månen.

Tänker inte dra det mer här, ville bara ge en annan vinkel på det hela och förklara att han faktiskt inte är så oskyldig till allt som han verkar vilja ge ett intryck av i denna tråden.

Hoppas ni alla finner någon eller iaf får kommit på en rolig dejt med någon vettig.

Kram kram
  • HäckHäxan
    Isnogood skrev 2012-10-20 18:46:22 följande:

Kyss

Rolig date...näe.

Men daglig kontakt med till synes underbar man, alldeles för många mil bort..

Men, kanske e bra, så ja inte springer i väg o gör samma misstag som jag gjort tidigare med alla knäppgökar jag träffat, dateat och bott med Tyst

Åhh härligt. Fast jag tror de inte alltid handlar om misstag eller att man rusat fram, utan att man helt enkelt inte är kompatibla med varandra fast man först tror det.

Jag har ju stagnerat helt på det planet eller jag hinner inte ser inte hur jag skall lyckas trycka ner någon mer individ i min alldeles röriga tillvaro och högst röriga personlighet
  • HäckHäxan
    modesto skrev 2012-10-20 18:56:00 följande:
    redigerat, nu blir det rätt om migGlad
    Hahaha ja det är väl summan av kardemumman det där
  • HäckHäxan
    Isnogood skrev 2012-10-20 19:16:42 följande:

Nee, allt annat än komplativa, vi pratade inte ens samma språk. Han sa "jag lovar" och jag trodde att det betydde det, varje gång.
    Han menade "kommer aldrig att hända" Obestämd  mysko man, eller mysko jag... Vilket, så är han i alla fall inte med i mitt liv längre, vilket är väldigt skönt.

He he he, väääänta du bara "Rätt som det är så händer det"  Drömmer    
    Nå jag är faktiskt hellre naiv och lite godtrogen och tror på det goda hos människor än bitter och genom skeptisk till alla. Det är ju inte ens eget ansvar när någon sviker sådär, på det sättet!

Hmm jag ställer mig högst tvivlande till det, skulle vara om jag snubblar över någon i en gång på ica och tappar ut innehållet i handväskan och bryter nacken i fallet, men ändå bara högst möjligen eventuellt att de blir något av det
  • HäckHäxan
    Isnogood skrev 2012-10-20 19:37:47 följande:

Hey, finns alldeles för lite skyddsombud där ute på arbetsplatserna o de stoppar mer o mer sällan farliga arbetsplatser / stationer, så numera kan du ju bara räkna med att VAD SOM HELST kan hända i gångarna när du handlar, o vem vet, du kanske klarar dig där, för att sedan bli påkörd av mrperfect ute på parkeringen
    JObbar ju visserligen en del stiliga ynglingar på vårt lokala ica.... Tungan ute Synd nog så har den sötaste tydligen skaffat linser och lagt av sig brillorna, riktigt synd han såg sådär nördigt fantastisk ut i dom.
  • HäckHäxan
    Isnogood skrev 2012-10-20 19:53:41 följande:

Du får helt enkelt se till att läsa på om alla negativa aspekter med att ha linser, o se till att han drabbas av dem alla, så byter han nog tebax ska du se
    Smart smart tänkt, får googla ihjäl mig på saken imorgon.. NU är det muffins och saade  soffan.
  • HäckHäxan
    Isnogood skrev 2012-10-20 20:11:06 följande:

MUMS åt det första, beklagar det andra
    Tack Solig
  • HäckHäxan
    dilog skrev 2014-01-25 22:23:48 följande:
    Nä detta knep med gitarr funkade inte hällerFörvånad

var nån som sa att hade man en gitarr i sin famn skulle det öka intresset och man skulle bli mer intressant.
     Inte ett enda besök här inne så nä. kasst. skratt
    Alla sätt är bra utom de dåliga
    Skämt om dvärgar bör vara korta!
  • HäckHäxan
    Deffad skrev 2014-09-24 19:48:25 följande:
    Jag får väl sälla mig till samma skara som anser att det är svårt att få kontakt med någon på HP.

Eller med handen på hjärtat så lägger jag inte ner så väldans mycket tid på det heller, lite skrämd är man när man läser om alla "galningar" som florerar på nätdejtingsidorna. För att inte tala om de som bara är ute efter brevvänner Obestämd
    OMG om du heter samma där och ser ut som på bilden så förstår jag inte varför du inte har en kö utanför ditt hem med dreglande kvinnor, faktiskt! Drömmer

Tungan ute 
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    Deffad skrev 2014-09-24 23:19:30 följande:
    Haha det gör jag faktiskt men jag har ingen profilbild där :)

Vill inte framstå som en douche.
    Hahha vill inte framstå eller är ingen?

Nä jag förstår dig. Jag hade dissat dig direkt med den bilden på en dejting sida. 
  • HäckHäxan
    Deffad skrev 2014-09-24 23:55:08 följande:
    Klart jag är en, men jag döljer det bra.
    Haha ärlighet är bra!
  • HäckHäxan
    Deffad skrev 2014-09-26 21:35:14 följande:
    Säger man annat så är det ändå ingen som tror en Tungan ute

Cynisk douche m.a.o
    Tror absolut du har en poäng där. Jag brukar hävda att jag är ett arsle. Det är sant och falskt samtidigt. Ibland rä jag bara en jävla röv!
  • HäckHäxan
    Deffad skrev 2014-09-27 01:04:04 följande:
    Du ljuger ju inte helt iaf, du verkar ha en jävla röv om det nu är du på bilden Tungan ute

Folk dömer en så snabbt dom kan för att försöka framstå som en bättre individ inför sig själv. Sen är det upp till en själv om man bryr sig vad dumskallarna tycker. Jag har valt att inte bry mig och den attityden har många svårt med, folk ska ju vara alla till lags vanligtvis.
    Japp jag har en jävla röv, bilden är absolut på min röv.

Ja du har nog rätt där. Folk dömer och många gånger snabbt. Jag är inte bättre själv då och då heller får jag erkänna. Själv har jag aldrig riktigt brytt mig särskilt mycket om vad dumskallar säger alls egentligen bryr jag mig inte så mycket om vad någon säger alls, dumskalle eller ej.
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!