Inlägg från: Anonym (hur gör man?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hur gör man?)

Ärliga nätdejtingstråden!

har aldrig nätdejtat men börjar överväga att ge mig in i det där och testa. Har ni förslag på nån vettig site som inte bara handlar om att ligga?

• Anonym (hur gör man?)

tog ert råd...reggade mig på en site igår kväll:) Hade varken hunnit ladda upp bild eller skrivit personlig text, bara fyllde i de obligatoriska fälten...och ändå fick jag fullt med mail från "desperata" karlar....hur tänker de då?
    Jag blev knappast smickrad av det...nu har jag laddat upp bild och nu fick jag ännu mer mail...men nu vet jag ju att somliga troligen bara mailar till varenda ny kvinna som kanske passar någorlunda in i ålder osv.

• Anonym (hur gör man?)
    Anonym (också på gång) skrev 2012-11-17 15:56:01 följande:
    låter spännande! 
    Jag vill också.
    Vilken sida blev det? 
    Betalsida eller gratis?  
    en betalsida..jag har tittat runt en hel del på recensioner av dejtingsidor och tog en av dem som hade fått bäst omdömen.
    jag tog e-kontakt.se 
    men man behöver inte betala nåt om man bara vill kika runt lite först
  • Anonym (hur gör man?)
    Anonym (också på gång) skrev 2012-11-17 15:56:01 följande:
    låter spännande! 
    Jag vill också.
    Vilken sida blev det? 
    Betalsida eller gratis?  
    ...kompletterar....

jag har lite ångest för att nån ska känna igen mig, typ nån granne som inte vet att jag separerat. Eller nån på jobbet som jag inte direkt arbetar ihop med men som finns i samma hus:)

Roligt att se på allas bilder är det ...en del har ju de mest otroligt fula bilder...hur tänker man då?
  • Anonym (hur gör man?)

hm....ni "veteraner" kanske kan svara på detta?
    Jag har varit med på en site nu i ca 3 veckor. Det är inte så lång tid men det jag hittills har upptäckt är att män som jag uppfattat som kul att prata med ändrar lite stil så fort man har börjat diskutera sex. Pratar man tillräckligt länge slår det aldrig fel; de frågar vad jag gillar på det området. Ok, jag är ganska öppen så jag svarar ärligt på frågan. En del blir så överväldigade (verkar det som) att de sen inte kan prata om annat längre. Det tycker jag blir himla tråkigt! Jag är rätt bra på att skriva så min teori är att jag beskriver det så målande att de börjar fantisera om det :) Inget fel i det men ska man sen inte kunna diskutera vardagliga saker bara för det? Ska jag lära känna en person vill jag kunna diskutera en massa olika ämnen.
    Borde jag sluta vara så rättfram när frågan kommer upp? Ser de mig bara som en de vill snacka sex med?

• Anonym (hur gör man?)
    MrC skrev 2012-12-08 17:50:17 följande:
    Beror väl på vad du vill? Vill du rensa ut sexgalningarna så svarar du inte, de kommer att tröttna.
    Jag tröttnar fort på de som bara vill mejla i all evighet, så jag frågar ganska snabbt om de vill träffas istället. Vill de inte så vet jag att de bara är ute efter att vara mejlkompis.
    Prata sex innan man träffats? Jo, det kan man väl. Lite iaf. Oftast löser det sig sen OM man har sex. Måste finnas massvis med andra trevliga saker man kan diskutera.
    rena "sexgalningar" brukar gå bort på en gång, ja:)
    Det jag menar är folk som verkar vettiga först, som jag skulle kunna tänka mig prata vidare med för att ev ses. Då har man kanske mailat några ggr, inte mer än så. Men...så fort ämnet sex dyker upp så blir många som förbytta och kan sen inte återgå till att prata om annat:) Börjar fundera på om det är mitt "fel" så att säga. Eller var de egentligen ute efter att snacka sex fast verkade annorlunda i början?

hm....
  • Anonym (hur gör man?)

jaha, dejt avklarad....vet inte om det blir nån mer and that's killing me! Vill gärna:)

• Anonym (hur gör man?)
    Anonym (b) skrev 2013-01-05 21:43:19 följande:

Några slags tecken brukar man få vad sa ni när ni avslutade?
    det var en jättebra dejt och det vet jag att vi tycker båda två. Vi kysstes och sa vi skulle höras, typ idag, men än så länge inget livstecken. Kvällen är iofs inte slut och det är faktiskt lördag:) Säkert bara jag som är otålig...
  • Anonym (hur gör man?)
    Anonym (b) skrev 2013-01-05 21:57:05 följande:
    Ja man vet inte, vissa ska kanske hålla på och tramsa och tro att man ska ha någon dum tre-dagarsregel! han kanske väntar på att du ska höra av dig? gör det om du vill, så får du svar tidigare
    vi har haft sporadisk chattkontakt i fm, men mer sådär önska godmorgon, inget annat och sen har han inte varit inloggad. Kan för mitt liv inte tro att nåt på själva dejten ska ha gjort honom tveksam, men vad vet jag?
  • Anonym (hur gör man?)
    Tusse85 skrev 2013-01-06 11:57:08 följande:
    Hur gör man: Haha du var inte ute med min kk hoppas jag ;)

Kvällen igår och jag mår som jag förtjänar idag. Inget mail till kk, dock lite sms med annan kille men vi gick aldrig ens ut så jag skötte mig :D
    haha, det kan jag väl inte tro? :)

Nu är läget så att han "ska fundera på saken"....om det blir nån mer dejt eller inte, känns inte så hoppfullt. Vi klickade väldigt bra men bor på olika ort och det är det som han tycker är krångligt (sa han iaf, det sa han redan innan vi träffades.)
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!