Ärliga nätdejtingstråden!
har aldrig nätdejtat men börjar överväga att ge mig in i det där och testa. Har ni förslag på nån vettig site som inte bara handlar om att ligga?
har aldrig nätdejtat men börjar överväga att ge mig in i det där och testa. Har ni förslag på nån vettig site som inte bara handlar om att ligga?
tog ert råd...reggade mig på en site igår kväll:) Hade varken hunnit ladda upp bild eller skrivit personlig text, bara fyllde i de obligatoriska fälten...och ändå fick jag fullt med mail från "desperata" karlar....hur tänker de då?
Jag blev knappast smickrad av det...nu har jag laddat upp bild och nu fick jag ännu mer mail...men nu vet jag ju att somliga troligen bara mailar till varenda ny kvinna som kanske passar någorlunda in i ålder osv.
hm....ni "veteraner" kanske kan svara på detta?
Jag har varit med på en site nu i ca 3 veckor. Det är inte så lång tid men det jag hittills har upptäckt är att män som jag uppfattat som kul att prata med ändrar lite stil så fort man har börjat diskutera sex. Pratar man tillräckligt länge slår det aldrig fel; de frågar vad jag gillar på det området. Ok, jag är ganska öppen så jag svarar ärligt på frågan. En del blir så överväldigade (verkar det som) att de sen inte kan prata om annat längre. Det tycker jag blir himla tråkigt! Jag är rätt bra på att skriva så min teori är att jag beskriver det så målande att de börjar fantisera om det :) Inget fel i det men ska man sen inte kunna diskutera vardagliga saker bara för det? Ska jag lära känna en person vill jag kunna diskutera en massa olika ämnen.
Borde jag sluta vara så rättfram när frågan kommer upp? Ser de mig bara som en de vill snacka sex med?
jaha, dejt avklarad....vet inte om det blir nån mer and that's killing me! Vill gärna:)