Angelven skrev 2014-01-12 13:52:16 följande:
Ja, det är så illa. Och tänk så här.... Killar är vana att få 1 svar på 10 mail. Killar är vana att 1 av 10 som har dolda foton är värd besväret. - även om hon är snygg, är det inte säkert att hon är vad jag letar efter/faller för. Så... 1 på 100 blir chansen att det skall något som helst resultat (startad mailkonversation med någon man är intresserad av) på en doldis... Nope, jag har bättre saker för mig än det Du är säker en pingla (nåja ) - men chansen att just du skall ta upp en konversation med just mig och att jag också vill det efter att ha sett bilden... 1 på 100 ... typ Nej, det är klart att vi grabbar övervärderar oss själva också - Men, om jag tittar på min omgivning i min ålder, så kan jag se att, ja, jag har hår (gråsprängt) och ja, jag har en _liten_ kagge så redan där ligger jag på plus
Jo, förstår att det givetvis är så. Har fått väga riskerna m offentlighet mot det ev fantastiska bortfallet;) Och har nog blivit lite skrämd av desperationen hos de som till en början verkar normala... särskilt svartsjuketendenserna efter ett tlfsamtal eller redan på mailstadiet. Jag är för artig, för länge, med dessa. Har förvånad märkt att min icke-desperation efter att snabbt hitta ngn är provocerande för en del. Lite otäckt faktiskt.