Inlägg från: Anonym (nyfiken!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (nyfiken!)

Ärliga nätdejtingstråden!

En fråga till er tjejer som finns på hp sd osv vad vill ni se i ett mail från en kille? ska man skriva långt eller kort ? 
    Vet ju att dom flesta tjejer kan få upp imot 2-400 mail om dagen! vad har ni fått som har fått er att faktiskt öppna mailet och kanske tom svara på det!  

• Anonym (nyfiken!)
    Tavelkrok skrev 2012-11-14 21:24:19 följande:
    Jodu, det har man provat... Det är som om de flesta sitter och fönstershoppar och väntar på att någon snyggare eller bättre ska kontakta. Det tråkiga är att de mail man skickar som ger bäst respons är de korta, lite avmätta, typ:  Vad är det för ras på dina hundar? Tävlar du?

Försöker man knyta an till något som står i presentationen så verkar flertalet inte ens förstå att man läst deras pres.. Jag skiter i nätskiten nu. Antingen skrämmer man bort folk med fotot eller så är jag fullkomligt oförmögen att föra en vanlig normal konversation. Antar att man antingen ser så okristligt ful ut att man blir dissad innan någon ens läst vem man är eller så tycker de att man är så jävla snygg att det inte är någon idé att involvera sig för de tror att man har 200 st på G samtidigt...

Det går ju liksom heller inte att fråga, "varför dissade du mig"? Näfyfan nu är det nog med den här jävla skiten.
    Håller helt med. Har kommit längre med tjejer ja träffat härifrån än på dejting sidor. 

Och jo d finns tjejer som får 2-400 mail om dagen, har hjälpt 2-3 tjejer in på hp och båda dom blev helt översvämmade av mail.  

Sen att dom flesta tjejer ser sig som en gudinna gör ju inte d hela lättare, ofta har dom ingen eller en så kort press att man förstår att dom inte ens försökt... sen har dom 50000 krav på killen även om dom sj inte kunnat nå upp till 3 av dom ;) 
  • Anonym (nyfiken!)
    Anonym (glasberget) skrev 2012-11-21 02:06:57 följande:
    själv fick jag i stort sett inga mail på dejtingsidor (fast jag är tjej) så jag är vääldigt trött på att höra om hur många brev man får bara man har snippa... Som tur är behöver jag inte vara bitter över det längre, för för två månader sen träffade jag en underbar kille på annat sätt. Ibland sker mirakel!
     då måste du 
    a) se ut som shrek eller
    b) inte ha verken bild eller press?

har hjälpt 2 olika tjejkompisar in på Hp, den ena har inga bilder å är bara ute efter kompisar- får 10-20 mail om dagen, fler om hon e inloggad, den andra har bild osv och hon får 30-60 mail om dagen minst! iofs är 90% bara skit ändå men men..  och detta har inte varit några fotomodeller heller utan bara vanliga tjejer. 
  • Anonym (nyfiken!)
    Zeus skrev 2012-11-22 17:56:49 följande:
    Folk lägger alldeles för mycket fördomar på namn, snart kommer det väl någon som påstår att namn som slutar på y är överrepresenterade i kriminella sammanhang.
    helt klart, dom och dom som slutar på "ed"  ;) 
  • Anonym (nyfiken!)
    Zeus skrev 2012-11-22 18:05:24 följande:
    Menar du att det är massvis med Manfreds i våra fängelser?
    exakt .......
  • Anonym (nyfiken!)

Kan hålla med om detta med att vara en idiot = få tjejer, 
    dom enda ggr jag träffat någon tjej ute på krogen och kommit nån vart har varit när jag varit en idiot och inte brytt mig om henne alls.
    Annars är jag en trevlig kille som aldrig är en idiot utan är alltid trevlig osv mot tjejer, men tyvärr har d gett 0 jämfört med att vara en idiot har gett i 80 % av fallen, tråkigt men sant.
    Sen att man är mer intresant när man redan är upptagen är ju en annan sak... 

• Anonym (nyfiken!)
    Anonym (rainbow) skrev 2012-11-27 20:48:58 följande:
    En del tjejer vill absolut ha skitstövlar, men frågan är kanske snarare varför det är den typen av tjejer som "snälla killar" dras till?
    är väll mer att dom "snälla" tjejerna vill ha rövhål till killar ;)  vet faktiskt inte varför det är så, är alltid "snäll" när jag är ute, håller upp dörrar, hjälper tjejer genom trånga dansgolv, håller borta fulla folk från dom när dom dansar osv.  ändå är dom enda gångerna jag kommit nån vart är när jag varit ett rövhål och inte gjort nått av d...
  • Anonym (nyfiken!)
    Anonym (rainbow) skrev 2012-11-27 22:40:03 följande:
    Om jag ser till mig själv så gillar jag förvisso inte killar som typ mejar ned en på dansgolvet, men jag faller nog inte heller för de som är FÖR hjälpsamma, uppskattar dock den typen av beteende från en pojkvän som jag redan fallit för eller nära killkompisar. Ett nytt ragg skulle nog inte komma jättelångt med det beteendet tyvärr...:) Det är hel vetenskap det här med raggning!

Gör ju inte allt för en å samma tjej, men då bekräftar du ju att man som idiot ( i vissa fall) kommer längre än som gentleman! 
  • Anonym (nyfiken!)
    Anonym (rainbow) skrev 2012-11-27 23:47:02 följande:
    Men allt är inte svart-vitt.

Bara för att man inte är superartig behöver det ju inte betyda att man är en idiot? Jag kan tycka att de som är FÖR artiga utan att jag egentligen känner dem känns lite påträngande. Att någon håller upp dörren är trevligt men skulle en främmande kille mota bort fyllon utan att jag bett om det skulle jag nog känna att han hade ett ganska stort kontrollbehov.
    klart det inte är, nu va detta ju bara ett exempel .. gör ju inte så alltid. men om jag t.ex. pratar med en tjej och hon vill dansa men inte orkar med alla påflugna utlänningar så brukar ja hjälpa henne då! 
    Det är inte många tjejer som gillar ha massa påiga killar runt sig när dom dansar heller!  
  • Anonym (nyfiken!)
    Anonym (rainbow) skrev 2012-11-28 00:16:05 följande:
    Ok, så det är bara utlänningar som är påflugna...? Finns gott om jobbiga svenska killar på dansgolven med...kanske tycker dessa tjejer att du är lika påig om de nu inte faller som käglor? 
    nej men det är bara utlänningar som jagar i flock, svenska killar är inte ens i närheten av lika påiga , iaf inte i denna staden! ..... om dom hade tyckt d så hade dom inte bett mig dansa med dom....
  • Anonym (nyfiken!)

Varför är du fortf här då papito ? ;) 

• Anonym (nyfiken!)
    Anonym skrev 2012-12-03 23:26:26 följande:
    Att betala för nätdejting tycker jag är som att betala för sex, eller ringa sexlinjer.
    Är då att va med på gratis sidor som att gå på strippklubb? 
  • Anonym (nyfiken!)
    NooneBird skrev 2012-12-05 14:37:17 följande:
    Flinxy jo han vet att han ska sova här! Tyvärr blir det bara en natt då han inte kommer ifrån jobbet på fredagen. 50 mil för en natt är inte illa!

Hur går det med din dejt då?
    Satan ! då måste du vara en djävul i sängen ;) 
  • Anonym (nyfiken!)

å så säger alla tjejer att d inte funkar att köra the game......

• Anonym (nyfiken!)

Jag är 182- å väger 98 kg å då har jag lite mage å lov handles. 
    När ja låg på 80-85 kg va jag väldigt tränad å hade inget av ovannämda.

• Anonym (nyfiken!)
    Angelven skrev 2013-01-10 21:44:00 följande:
    Jösses - jag borde sluta oroa mig med andra ord

(*flyttar över iklicket om figur till "vältränad"*) Solig 

Har du slutat träna ?  
    Haft stillasittande jobb- sen plugg  + att ja gick över den magiska 25 års gränsen när man inte längre kan käka en pizza utan att gå upp ett gram som man kunde när man va yngre! 
    Tränade aldrig innan heller, men håller på nu, ska ner till 80-85 igen!  
  • Anonym (nyfiken!)
    NooneBird skrev 2013-01-13 00:37:35 följande:
    Anonym: inget förhållande har ju fungerat som det tagit slut med heller om man ska se krasst på det Det finns de som alltid håller sig till sin egen åldersgrupp, ska de då testa killar som är mycket äldre för att det inte funkat med män i sin egen ålder trots att de inte känner att de har något gemensamt med dom?
    De få gånger jag testat killar i min egen ålder har jag blivit rejält bränd!
    Och jo jag ser dom som lammkött även om de är i min ålder så jag inte känt att vi har så mycket gemensamt. Ålder är såklart mer än en siffra då jag själv fallit för äldre män, det är mer det mentala och där har jag haft mer utbyte av de äldre männen.
    Psst en liten "killhemlis" en kille på 20-25  - lammkött som säger att han inte har något imot att du har 3 barn å e 29 , är till 99 % bara ute efter sex!  
  • Anonym (nyfiken!)
    Anonym (Z) skrev 2013-11-09 06:56:13 följande:

Det betyder det ju inte nödvändigtvis... om det nu spelar så stor roll... herregud vad bitter du verkar. Potentiella dejter läser av sådant och backar.
    har väll inget med att vara bitter å göra, han säger ju bara som det är!  tråkigt men sant
  • Anonym (nyfiken!)
    Anonym (tomt) skrev 2014-01-08 23:31:45 följande:
    Ok som man möts man av detta:

En väldigt stor del tjejer som endast är där för bekräftelse, de har inget intresse av dejt.
    En nästan lika stor del tjejer som är väldigt tråkiga: (De vet inte vad de ska skriva, skriver samma sak som alla andra eller skriver 2 rader)
    Väldigt många som söker humor, men är tråkiga som väggfärg.

Det finns en liten del (1/100) som har lite vett.

De flesta tjejer på de sidorna lider av skev självsyn. De har extremt höga krav men har väldigt lite att ge tillbaka.

match.com - Svåraste sidan att få kontakt, flest som söker bekräftelse, extrem skev bild och höga krav.
    Happy Pancace - Aningen bättre. Men fler bimbos.
    E-darling - inte provat.
    Mötesplatsen - Väldigt mycket bönder eller folk med underliga idéer.
    Matchaffinity - totalt värdelös.
    håller nästan helt med!  har oxå märkt samma "fel" som du ang tjejer, har aldrig varit så aktiv på dejtingsidor ( dock mest på happypancake)   men gjorde oxå som dig, va på ett 20 tal dejter och inga av dom ledde till något seriöst...
    tyvärr är d ju så svårt som kille så man tröttnar å ger upp efter ett tag. har träffat på mina ex genom nätet men inte via dejting sidor :P 
    sen att många söker efter en ferrari men är själva en fiat  märker man oxå fort, men sen är dom oftast kvar på sidorna oxå....
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!