Ärliga nätdejtingstråden!
Jag tycker det verkar vara svårt att träffa nån via nätet. Tjejer skriver aldrig, och jag har i stort sett sluta skriva till tjejer.
Jag tycker det verkar vara svårt att träffa nån via nätet. Tjejer skriver aldrig, och jag har i stort sett sluta skriva till tjejer.
Jag är sur ibland för tjejer orkar inte svara när man skriver.
Jag förstår ju att de inte är intresserade om de inte svarar. Fast när de inte ens går in och kollar på ens profil?
Men verkar inte vara så lätt för tjejer heller. Såg flera nu som skrivit att killar kan väl vara ärliga om de inte är intresserade, och att man kan väl svara, istället för att bara nonchalera.
Sen det här spelet... Man ska framstå som bättre än vad man är. Jag minns för några år sen när jag dejtade en tjej. Innan vi hade träffats så frågade jag hur länge hon varit singel. "I evigheter" svarade hon. Jag tänkte inget mer på det.
I somras hade jag kontakt med en tjej och hon skrev faktiskt först. Händer ju aldrig.
Jag nämnde det för henne, att ingen hade skrivit till mig på ett år, så det var uppiggande att nån mejlar en. Hennes svar var ett avvaktande "ok..."
Berättade för syrran också som sa "men varför talar du om sånt? Behöver väl inte hon veta"
Det var alltså mitt fel att ingen tjej hade skrivit till mig.
Det är bättre att ljuga då, är det den slutsatsen man ska dra?