Inlägg från: Anonym (ingenlycka) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ingenlycka)

Ärliga nätdejtingstråden!

Varit på en del nätdejter och måste säga att det går inte alls bra! Jag ser inte särskilt bra ut så jag tänkte man kanske kunde få mer napp om tjejerna lär känna en lite först, rolig och skön som jag är. Men nej... Antingen slutar de höra av sig när man skickat lite bilder vilket får mig att förstå att jag inte var snygg nog för dem. Eller så blir det oftast bara avslaget på dejterna och de verkar ointresserade, vill inte ha någon fortsättning eller bestämma träff igen. En tjej sa att jag var mycket fulare i verkligheten än på mina bilder. Det var med all rättvisa inte ens sant då jag skickar rätt ärliga bilder.

Okej finns säkert ännu roligare och sociala killar än jag men! - jag är inte helt borta på det området, säger eller gör inget dumt osv så det verkar vara det yttre det är problem med. Frågan är vad man då ska göra? Jag är inte ens kräsen själv med utseende har dejtat tjejer som inte alls ser något speciellt ut. Just nu känns det lite som att jag antingen kan sluta dejta eller lika väl bli utseendefixerad själv och bara gå efter snygga blondiner med stora tuttar så har man inget att förlora på det! Men vad säger ni andra?

• Anonym (ingenlycka)

Jag är "ingadejter" men FL laggade förut!

Tyvärr bor jag inte i närheten av Borås :D Min dåliga dejtstatistik är nog lite avskrämmande den med.

• Anonym (ingenlycka)

Jag menade snarare att mina dejter sällan slutar på ett bra sätt! :)

• Anonym (ingenlycka)
    Isnogood skrev 2013-08-29 21:32:38 följande:

Ingen fortsättning eller hur menar du?
    Ingen kyss när ni skilljs åt? 
    Att det inte slutar med sex?
    Giftemål o 2.3 barn?

Ja, ger du mig för många valfriheter att tolka en text, så gör jag det     
    Det slutar inte med sex eller att vi ses igen, förstår du hur jag menar då? Kan du förstå mig på den här punkten då?

MVH ingen the REAL DEAL lycka
  • Anonym (ingenlycka)
    modesto skrev 2013-08-29 22:04:05 följande:
    kan du inte försöka med någon kvinna som är ful och kanske är lika olycklig som dig?
    Jo fast som jag sa är jag inte särskilt kräsen. Är öppen för de flesta tjejer men nån attraktion måste det ju finnas finns nog ingen tjej som skulle vela utan att känna det heller.. För min del hade flertalet dejter kunnat gå längre men då har ju inte tjejerna varit intresserade.
  • Anonym (ingenlycka)
    modesto skrev 2013-08-29 23:55:33 följande:
    Som jag fattar ligger framgången i att man försöker väldigt mycket, man skriver mycket, kontaktar mycket på olika sätt. Dejtar i de fall det går, det finns inget annat sätt än att försöka igen, många gånder. Låt det dåliga rinna av, vila, återhämta sig och fortsätta.
    Så är det nog. En annan blir bara lite less ibland för att det ska vara så mycket hårt jobb för att man inte råkar se bra ut. Men bara att kriga på!
  • Anonym (ingenlycka)
    Isnogood skrev 2013-08-30 06:03:30 följande:

Fast, då är det ju helt enkelt för att det inte var meningen att det skulle "bli ni två"
    -Fundera på hur många människor som bor i världen, fundera sen på hur stor sannolikhet det är att man "bara snubblar" över den som är just rätt för en själv...
    Självklart händer det, men ibland så tror jag att många har alldeles för lätt för att bli kära, därav alla skilllsmässor o par som går isär (jo, jag e en av dem).

Enda man kan göra, är att INTE fokusera på allt det negativa, utan fokusera på de BRA bitarna.
    Vilka saker under daten blev rätt..?
    Visst, ignorera inte det som du kanske kan ändra på till en annan date, för om du går igenom daten, i huvudet, så kanske du finner saker du kunnat göra annorlunda. Men häng inte upp dig på dem.
    -Låt i så fall dessa saker lära dig vad du kan göra för att finna det du söker...       
    Det har du absolut rätt i. Jag har heller inte lätt att fastna för någon ska tilläggas, men jag är ju öppen för att umgås mer vilket krävs om det känns okej för att kunna se om det verkligen är rätt så att säga.

Saken är den att jag inte vet vilka saker som blev rätt :) Om jag pratar med någon lite, utbyter bilder, ringer upp ett par gånger och det verkar bra, hon är intresserad. Sen träffas man och tjejen verkar oftast ointresserad och som att hon vill därifrån. Hur ska jag tolka det. Kanske vi inte klickar personlighetsmässigt helt enkelt men ibland har jag inte hunnit säga många ord innan jag känner av kylan så jag tror tyvärr i de fallen att jag inte var tillräckligt snygg för henne.

Jag kanske kan skaffa lite snyggare kläder eller börja träna mer om jag vill förbättra chanserna. Men jag klär mig inte som en slashas, är inte överviktig eller något annat särskilt som kan avskräcka. Så fan det är lite taskigt läge.
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!