Ärliga nätdejtingstråden!
Varit på en del nätdejter och måste säga att det går inte alls bra! Jag ser inte särskilt bra ut så jag tänkte man kanske kunde få mer napp om tjejerna lär känna en lite först, rolig och skön som jag är. Men nej... Antingen slutar de höra av sig när man skickat lite bilder vilket får mig att förstå att jag inte var snygg nog för dem. Eller så blir det oftast bara avslaget på dejterna och de verkar ointresserade, vill inte ha någon fortsättning eller bestämma träff igen. En tjej sa att jag var mycket fulare i verkligheten än på mina bilder. Det var med all rättvisa inte ens sant då jag skickar rätt ärliga bilder.
Okej finns säkert ännu roligare och sociala killar än jag men! - jag är inte helt borta på det området, säger eller gör inget dumt osv så det verkar vara det yttre det är problem med. Frågan är vad man då ska göra? Jag är inte ens kräsen själv med utseende har dejtat tjejer som inte alls ser något speciellt ut. Just nu känns det lite som att jag antingen kan sluta dejta eller lika väl bli utseendefixerad själv och bara gå efter snygga blondiner med stora tuttar så har man inget att förlora på det! Men vad säger ni andra?