Inlägg från: Anonym (??) |Visa alla inlägg
  • Anonym (??)

Ärliga nätdejtingstråden!

Helt ärligt, nätdejting. Blev precis medlem på en sida i förmiddags och har därför varken hunnit få bild eller presentationstext godkända men tänkte ändå spana in utbudet lite. Hittade en profil som var intressant, killen var fin och hans presentation bra. Skickade iväg följande meddelande..:

"Precis precis så där ska det se ut! Ingen bild inget svar jag vet, detta meddelande ligger väl till och med i riskzonen för att inte ens bli läst - med tanke på att jag inte ens har en presentationstext menar jag. (Till mitt försvar blev jag först aktiv användare för sisådär någon timme sedan). Hursomhaver, var inte ute efter att ragga - ville bara ge en komplimang. Ha en fin kväll i sommarsolen!"

Hans respons? Han skrev "Psychooo" och blockerade mig! Haha. Allvarligt, är det så det går till?

• Anonym (??)
    Anonym (33-åring) skrev 2012-08-16 19:29:58 följande:
    LOL. Ytterligare ett bevis på att det finns många konstiga människor inom nätdejting. Och jag syftar inte på dig =) 

Pust..vad bra..tänkte först att det kanske gick att tolka något jag skrivit på ett annat sätt än menat men.. Nåväl..han var helt enkelt inte "den rätte" Drömmer
  • Anonym (??)
    Anonym (Tabula) skrev 2012-08-16 21:51:35 följande:

Vaaa! Du skrev ju inget konstigt alls?! Säkert på det där jäkla HP, har aldrig träffat på så många nötter som där. Usch! Har varit med om rätt många som varit otroligt snarstuckna och när jag responderat på det så har de blockat mig vilket är bland det mest ynkliga man kan göra. Men de fattar de ju inte själva förstås, man får vara glad över att man kom undan utan att behövt ha träffat dem live ;).

Det var/är det faktiskt! Haha..usch vad jobbigt att du kunde räkna ut det! Lyckligtvis är jag inte nödvändigtvis ute efter att hitta mitt livs kärlek utan jag hoppas snarare på att dejta lite/lära känna lite folk då jag (snart) är nyinflyttad :)
  • Anonym (??)
    Anonym (b) skrev 2012-08-18 07:26:43 följande:

Vi hade en ganska så intensiv mail och chattkontakt i över en månad, varje dag. Vi hade bestämt vi skulle träffas och sist vi pratade så ville så var allt som vanligt. Han kunde knappt vänta tills han skulle träffa mig och var orolig att jag hade ändra mig pga avståndet. Sen dess ingenting... jag skrev efter 3 dagar och frågade om allt var bra och inget svar.

Vilken tönt. Personligen hade jag inte besvarat det mail han skickade nu nyligen, då visar du ju bara att du bryr dig tillräckligt fortfarande. Vad kan han liksom haft för anledning för att bara sluta höra av sig sådär abrupt för en månad sen, blev han förlamad i armar och händer så att han fysiskt inte inte kunde skriva eller? Knappast troligt. Fy nej, han går bort.
  • Anonym (??)

Att skriva med flera samtidigt är ju en sak, att _dejta_ flera samtidigt är en annan. Tycker jag. I så fall anser jag att alla ska vara införstådda med att man dubbel-/trippeldejtar. Är också typen som föredrar att "lägga alla ägg i en korg" och fokusera helt på den person som intresserar mig. Å andra sidan är jag ju ingen luttrad nätdejtare och jag är inte heller den som springer iväg på dejt efter två-tre meddelanden. Det är kanske annorlunda då - dejterna blir inte lika "seriösa".

Ang kvinnan som inte behövde arbeta..om det har med hästar att göra så är det ju mer en livsstil än en hobby. Kanske uppfattar hon det inte som att hon jobbar när hon är med dem..och att hon därför anser att hon inte behöver arbeta.. Det behöver inte nödvändigtvis betyda att hon är ekonomiska oberoende menar jag :)

Lycka till med allt och alla! 

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!