Inlägg från: cajsasmamma |Visa alla inlägg
  • cajsasmamma

Ärliga nätdejtingstråden!

Här har ni en till som igen är ute i dejting svängen, loggat in mig på HP och där är det väldigt blandat komplott på grabbarna. 

• cajsasmamma
    Papito skrev 2012-08-05 23:01:12 följande:
    Något att ha då?
    Ingen rolig eller märklig dejt att berätta om?
    jag har inte hunnit dejta ännu. 

Men jag berätta om en kille som skriver till mig. I början verka han helt okej men nu har han blivit värsta stalkerna.

Efter några mail börja han skriva att han sakna mig ( vi har som sagt inte ens träffas :-O) sen börja han tjata om när vi ska ses, jag förklara till honom att jag ska på semester med min dotter och sen vill jag ata det lite lugnt eftersom jag nyligen har blivit singel och vill se mig omkring( skrev även det sista i min press) 
    en dag efter att jag hade fått fem mail av honom skrev jag till han att jag vill inte han ska får falska förhoppningar att jag vill bara dejta nu och inte planera framtid med någon jag inte känner.
    Gissa vad hans svar blev?
    Jo han skrev " Jo jag förstår dig, synd bara att du känner så för jag tror att det skulle blir bra mellan oss. Gillar du sex???"

• cajsasmamma
    Anonym (jagmed) skrev 2012-08-05 23:10:37 följande:
    Hoppar in här också, om det går för sig? =)

Reggade mig på HP också för ett tag sedan, har du hittat något intressant? 
    Nja inget som har klickat riktigt ännu. Men jag är en svår människa att leva pga mitt yrke. Jag jobbar nämligen med travhästar( egen företagare) 
  • cajsasmamma
    Anonym (Unikum) skrev 2012-08-05 23:22:20 följande:

Haha, det är sånna där killar som gör tjejerna rädda att svara...

Själv tycker jag alltid att det är bättre att svara alla (njae, inte de som bara skriver 'hur är läget'), men å andra sidan vill man även kunna avsluta om man sen känner att det inte ger ngt..  
    Jag försöker svara till alla. Men dom som börja antyda om sex i början svara jag inte på något mer. Det är inte det jag är ute efter.
  • cajsasmamma
    Papito skrev 2012-08-05 23:28:59 följande:
    Haha...tack för att du delar med dig och stärker våra självförtroenden...sicken pärla!
    Jo han är en skön pärla :-P
  • cajsasmamma
    Anonym (Unikum) skrev 2012-08-06 00:25:25 följande:
    Haha, det har jag inte råkat ut för...  Men en tjej började orera om hur hon ville vara hemmafru och ta hand om barn, hus och hem åt sin man....det var snabbt tack och hej..
    Kan tänka mig att killar får lika korkade mail ifrån tjejer som vi tjejer får ifrån killar  
  • cajsasmamma

Vilka sköna stjärnor det finns på HP den ena smartare än den andra!! ¨

Just nu vill jag börja dejta, känna den där pirr-känslan i magen när man ska träffas och känna sig lite speciell som man känner sig på en dejt  

• cajsasmamma
    Finast skrev 2012-08-07 00:03:42 följande:
    Hoppas jag med Glad

Är också lite "krockskadad" sen tidigare relationer, men gör mitt bästa för att inte låt det hindra. Det är ju inte hans fel att mitt ex var en gris Solig

Hur går det annars med dejtandet? Har alla lagt ner för sommaren? Obestämd
    Jag har inte ens börjat dejta ännu, blev singel för ganska exakt en månad sen. 

• cajsasmamma

Den här tråden har jag glömt bort totalt. Men iofs så dejtar jag inte nu för mycket runt omkring så jag orka inte dejta.
    Men jag roar mig med att vara med på HP och där får man ett gott skratt varje gång man loggar in där

Hoppas att all ni har det bra ute i dejtingvimmlet {#emotions_dlg.flower} 

• cajsasmamma
    MrC skrev 2012-11-28 16:15:03 följande:
    Jag bjuder aldrig på första dejten. Varför?
    För att ingen ska känna att hon/han står i skuld och jag vill inte bli utnyttjad. Någon enstaka gång har jag fått höra att hon inte har råd, men dejta inte då för helvete! En fika måste man ha råd med om man ska dejta.
    Du bjöd ju mig på en kryssning första dejten :-P
    Facebook är verkligheten, facebook är världen, allt annat är fritidssysslor
  • cajsasmamma
    Anonym (Tabula) skrev 2012-12-11 13:48:45 följande:
    Lom, du och MrC låter väldigt lika! Norrlänningar i Stockholm, båda har skägg och är jurister (väl?). Ni kanske ska slå era påsar ihop och jaga parvis, åka på singelkryssningar och sånt tillsammans ;).
    Inte konstigt att dom låter lika eftersom Lom och MrC är samma person!

• cajsasmamma
    Anonym (Lom) skrev 2012-05-15 13:58:42 följande:
    Nu är jag också på HP :)
    Man 39 år. Bor i Stockholm...

Herregud vad man får gå på date om man bara vill!
    Jag bokar fan in en varje dag om jag vill.

Vem vill gå på date med mig?
    Psss du glömde berätta där att du och jag var ihop vid den tidpunkten! 
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!