Inlägg från: Anonym (E) |Visa alla inlägg
  • Anonym (e)

Ärliga nätdejtingstråden!

Anonym (c) skrev 2012-07-07 20:47:00 följande:
    Ja jag känner mig ytlig:( o tycker att de killar som mailar är så på, efter bara några korta mail, där jag sen visat min bild, vill de gå på dejt. Har 3 st dejtförslag nästa vecka men jag tycker det går så fort fram...träffar jag en person irl som vill gå på date efter att bara ha sett mig blir jag ju tveksam. Vill absolut inte få det att låta som om jag är skitsnygg men jag vet att jag ser ut som många killar vill, ni vet, lite slitzmodelltypen...men jag vill gärna maila med dem ett tag o kolla hur de är, vad de skriver osv. Är det så jäkla fel? Suck, kommer aldrig hitta nån. Jo, en kille vill jag träffa, han sticker ut, är rolig o kan utmana mig o en sån vill jag träffa. De andra är mer svärmorsdrömmar typ m bra jobb o boende, men inget de skriver får mig att le. Var fasen hittar man en bra kille, jag är inte tvunget ute efter stadigt förhållande direkt, men vill hänga med nån som är glad trevlig o stabil o har det lilla extra.. Känner mig ensam o nu när det är sommar vill jag ha kul o kanske t o m få lite s e x ibland. Krogen är ju omöjligt, de som raggar på mig är 10 år yngre o det skulle kännas värdelöst att dra hem en sån. Hjälp mig! O skål förresten, har party for one här, skitkul...:(
    Jag är tjej och brukar fråga iaf efter ett par veckor om man ska ses om inte killen hunnit före vill säga. Känns det bra på mailen så vill jag inte att det ska dröja alltför länge med att ses irl, man hinner ju bygga upp en hel del förväntningar som kanske inte infrias. Jag tycker att det är bättre att ses tidigare. Jag pratar också med en kille som är rolig, trevlig, smart. Bor dock inte i samma stad som mig, men är så pass intressant att vi ska ses i veckan ändå.
  • Anonym (e)
    Opcode skrev 2012-07-08 02:35:33 följande:
    Är det något att vara avundsjuk på egentligen? Jag menar dom som får till det på löpande band träffar uppenbarligen inte rätt personer iallafall. Sedan kan jag förstå frustrationen, själv får jag knappt ett svar på mail om jag skickar- än mindre några mai själv; Har inte ens varit i närheten av en dejt med dom jag snackat med. Men samtidigt är jag inte säker på att jag vill det heller, egentligen vill jag nog bara veta vad det är som avskräcker och om jag kan göra något åt det, fast samtidigt ytliga tjejer är jag inte intresserad av.
    Det är så många som skriver dom vill träffa nya människor och bekantskaper men egentligen är det skitsnack.

Sen håller jag med, det verkar finnas outtömligt många som bor i stockholms området jämfört med andra städer.
    Jag bor i Sthlm, men på sajten jag håller till på verkar det mest finnas idiotkillar där... iaf inga intressanta. Därför jag ska dejta en från en annan stad.
    Anonym (Supersingeln) skrev 2012-07-08 01:05:01 följande:
    Själv tror jag att jag skrämmer bort många tjejer genom att be om en dejt redan efter ha skrivit till dem en gång. Men jag tycker det är så waste of time och skriva fram och tillbaka för att när man sedan träffas inse efter redan en halvtimma om det är en match eller inte.

Grymt avundsjuk på alla här som får till dejter på löpande band. Måste ha varit över ett halvår sedan jag dejtade sist. Är 34 i år och har nu varit singel i snart 4 år. Det borde ju inte vara överdrivet svårt att hitta en dejt i Stockholmsområdet kan jag tycka.

Det känns i alla fall nu som att jag måste hjälpa fru fortuna lite på traven. För varken på Ica eller på mitt jobb vimlar det av tjejer och man har ju hört att många faktiskt får till det på nätdejtingsidorna (men det kanske bara är en myt).  

Hursomhelt blev jag lite nyfiken på hur ni gör när ni dejtar. Bokar ni en dejt exklusivt eller har ni flera dejter inplanerade samtidigt?

Sedan vill jag rikta ett tack till alla som delar med sig av sina dejter. Riktigt kul läsning.  
    Jag pratar med några till på sajten men jag bestämmer inte fler dejter på en gång, jag känner ganska snabbt om det är något intressant med killen jag hörs med och då bestämmer vi något om han känner detsamma. De jag håller kontakt med känns lite intressanta men det finns liksom inget extra, vet inte om det skulle ändras om vi skulle ses på riktigt så jag håller den dörren lite öppen.
  • Anonym (e)

Ja att nätdejta bara för sex låter trist. Jag är tjej och ser bra ut, skulle lätt kunna få sex både via dejtingsajt och irl på krogen. Dessutom är jag galen i sex, vill OFTA i ett förhållande. Men jag vill ha sex med någon jag gillar på alla plan inte bara tillfälligt.

• Anonym (e)
    Papito skrev 2012-07-30 14:38:54 följande:
    Jag dejtar bara såna som är fulare än vad jag är...ta hon den där stockholmstjejen som jag hade kommit en bit med....mycket fulare än vad jag är men vad ska man göra..är man snygg så är man
    Haha varför dejta sådana som är fulare än dig själv? Själv satsar jag på de som är lika snygga, och jag är ju snygg så
  • Anonym (e)
    Papito skrev 2012-07-30 18:15:04 följande:
    Vad menar du?
    Trodde att alla visste att de bästa männen bor i Göteborg...
    Haha ok, därför jag inte träffat Mr Right än då Den bästa tjejen finns i huvudstaden!
  • Anonym (e)
    Opcode skrev 2012-07-30 20:06:58 följande:
    Jag har en ganska bitter smak av Stockholm om jag ska vara ärlig, men man kan hoppas alla inte är lika i den regionen :-P
    Jaså, vad har du för erfarenheter då?
  • Anonym (e)
    Opcode skrev 2012-07-30 20:10:10 följande:
    Dåliga, jag känner inte för att på det mer. Det var mest ett skämt, jag vet att alla människor är olika oavsett var dom bor. 
    Jo det är klart att alla är olika, sedan är det ju bra om man har hyfsat avstånd till varandra
  • Anonym (e)
    Papito skrev 2012-07-30 20:30:15 följande:
    Ja..så måste det vara...du har oturen att bo fel!

Men näää, du ska inte få flirta med mig, du ska inte få mig på fall...måste börja flirta med folk som inte bor på andra sidan Sverige...
    Haha, attans då! Jag som hade värsta planerna.
  • Anonym (E)

Ger mig in här....även om jag är så sjukt trött på dejter från nätet så kommer jag på mig själv med att logga in och hoppas på alla killar som verkar intressanta..

Men om och om blir jag besviken....

Varit medlem sedan februari på HP, och får massa mail dagligen...men i slutändan så vill alla ha sex med mig och jag har istället en telefonbok med massa KKs men ingen pojkvän....
    Liksom vad gör att killar trots att man bor i samma stad och man ser varandras bilder börjar snacka sex direkt? Vad hände med romantiken?

• Anonym (E)

Kreativt kaos = Anonym (E). Bara skriver ett anonymt inlägg med ett alias efter så ni ser att jag inte sitter och skriver ibland under anonymt namn ;) känns som de blivit lite bitsk stämning så vill visa att jag iaf står för alla mina åsikter ;)

/Tusseplutt

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!