Inlägg från: Fröken Smilla |Visa alla inlägg
  • Fröken Smilla

Ärliga nätdejtingstråden!

Hej hopp allihopa!

Ville bara ge lite inspiration till er Jag gav nätdejting en sista chans i början av året. Provade Match.com men tyckte inte om sajten. Dejtade en kille ett tag men det ledde ingenstans. Sen provade jag Happy Pancake istället och har nu träffat min Mr Right Vi firar snart vår 4-månadersdag och om en månad flyttar vi ihop. Så ge inte upp! Nätdejting är ett alldeles förträffligt sätt att hitta en partner, känner många som gjort på samma sätt.

Lycka till!!

• Fröken Smilla
    Anonym (men) skrev 2012-07-24 23:06:23 följande:
    Jag fattar inte det där med att flytta ihop så snabbt?:)
    Nä det fattade jag inte heller innan jag träffade honom. Tyckte folk var helknasiga som flyttade ihop inom ett år. Men då har man inte känt det jag känner idag Vi är ju ändå med varandra hela tiden, det är bara en massa jobb med att hämta kläder och tömma brevlådan i hans lägenhet så varför inte?

Men jag förstår hur du tänker, det gjorde jag med innan.
  • Fröken Smilla

Hej på er!

I denna tråden hängde jag för längesen :) är nu gift med den man jag träffade för snart 3 år sen genom Happy Pancake. Så ge inte upp, det finns ena riktiga godbitar därute :) jag träffade många rötägg, en hel del fikakompisar och en och annan småförälskelse innan han dök upp. Ha kul under tiden ni dejtar, ta det för vad det är. Det roliga i det hela är att en del av fikakompisarna finns kvar i mitt liv, en var tom bjuden på bröllopet!

Mitt bästa tips är ärlighet! Låtsas inte vara nån annan än ni är för det kommer den dagen då man tröttnar på att vara "fejk" och då kommer verkligheten ikapp en illa kvickt. När man nätdejtar har man ett gyllene tillfälle att vara tokärlig från början :) ta den chansen, för den man/kvinna ni då träffar kommer slutligen att älska er för just precis den ni är. (Shit vad cheesy, men det är sant)

Lycka till!

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!