Inlägg från: Helpful |Visa alla inlägg
  • Helpful

Ärliga nätdejtingstråden!

Jag tycker nätdejting är det mest färglösa som finns! Blev övertalad av ett ex. att pröva för en massa år sen men jag hade en seriös presentation och fick inga svar. Så jag antar att man måste ha mycket pengar, en lyxjakt och stå klädd i polisuniform för att "lyckas" - alltså tvingas ställa upp på saker som tilltalar den kvinnliga reptilhjärnan. Not my cup of tea!

DÄREMOT kan jag berätta att det kl. 02.15 ringde en tjej som hade en slääääääpig röst och jag svarade nyvaken och hon sa att hon var ledsen för att hon aldrig fick sex. Hon sa att hon var "sjuk i något" (psykos har jag gissat mig till) och så frågade hon om vi inte kunde ha sex.

Kanske inte går under "dejting", men jag var skiträdd flera dagar efteråt!  

• Helpful
    Anonym (joo) skrev 2012-05-17 20:15:14 följande:
    Men Gud! Det var en kille som stod i polisuniform..hallå? Allvarligt? Gick fetbort. Vadå vilja ligga bara.

Hehe..jo,hade ni sex flertalet ggr,kanske ni dejtade:P 
    Ja eller X valfri uniform... Nej vi hade inte sex.xD
  • Helpful
    Anonym (Lom) skrev 2012-05-17 20:52:18 följande:
    hMMM Jag har inte uniform på jobbet. Eller, är kostym en uniform? (jurist)
    Ha ha den frågan borde du väl kunna svara på (och reda ut jur. vad som är en uniform respektive en kostym

Varför hjälper ni jurister inte till här på FL med jur. råd?:O  
  • Helpful
    Anonym (Lom) skrev 2012-05-17 20:57:44 följande:
    Det är ingen som frågat mig.
    Bara att ringa om det är något.
    Jo jag vet att det "bara är att ringa"... Men jag tänkte mer - kan ni inte hjälpa till ideellt inom respektive område? Vad har du för inriktning?
  • Helpful
    Anonym (Lom) skrev 2012-05-17 21:04:04 följande:
    Jag kan lite av varje, men mest skatter.
    Okay! Ja då kan det vara "svårt" då jag antar att inte så många vill ha skatte-teknisk hjälp här på FL! En fråga dock: hur vet man - bland alla okända - jurister och advokater vem som är bra och dålig?:P Hur vet jag att du är bättre än han på Swartlings?:P Jag menar om du får ett uppdrag av mig (skilja mig från skatteverket tex.) och så misslyckas du, eller du lyckas inte med den föresatsen som JAG vill - 100% skilsmässa - utan du kanske lyckas sådär halvdant, ja då är jag ju avslöjad och kommer ha verket efter mig livet ut...:PxD
  • Helpful
    Anonym (Lom) skrev 2012-05-17 21:08:56 följande:
    sånt vet man aldrig. Lottospelet.
    Kanske jag jobbar på MSA?
    Okej, då förstår jag! Ja MSA jobbar ju mkt med företag så det skulle inte förvåna mig!:P
  • Helpful
    Anonym (Lom) skrev 2012-05-17 21:08:56 följande:
    sånt vet man aldrig. Lottospelet.
    Kanske jag jobbar på MSA?
    Vad kostar det per timme hos MSA i just skattefrågor?
  • Helpful
    Anonym (Lom) skrev 2012-05-17 21:18:31 följande:
    Beror på vilken jurist/advokat det är.
    Från 1500 upp till 4000 kr i timman?
    Okej, tack för info, bra och veta!
  • Helpful
    Anonym (Lom) skrev 2012-05-17 21:20:10 följande:
    :) inga problem.
    Dock förvånad att en jurist hänger här på FL!xD
  • Helpful
    Anonym (Lom) skrev 2012-05-17 21:20:10 följande:
    :) inga problem.
    Varför använder man sig inte av en trust i bolags och affärssammanhang?
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!