LivingEasy skrev 2012-04-27 00:09:31 följande:
Inte till mig! För jag instruerar tom mina nybörjarvänner (på internetdejting) att VI (män) ska inte sjunka till kvinnornas nivå och inte svara på trevliga mejl!!!
Att tacka och sedan snyggt säga att jag tror inte vi är nåttför varann är vanlig hyfs anser jag.
Jag är tom trevlig mot gaykillar som skriver. Dock gör jag klart direkt vart jag står!
P30 jag har läst och håller med dig, jag är inte så oerfaren, men vill höra lite från andra sidan planket hur de tänker eg.
Och lite sanning från min sida. Jag träffar de mest intresanta tjejerna från sexkontaktorienterade sidor. Har en seriös profil med ungefär samma bilder som här. De senaste 5 åren har jag nog bara relationer från den typen av sidor eller såklart vanliga riktiga möten som blivit flirtar.
Jag är mycket skeptiskt till seriösa dejtingsidor efter ha provat mötesplatsen i 3 månader och endast gått på 3 st dejter. Jag har Skrivit och varit trevlig. Smart pres, hyfsad bild (samma som här) och jag vet hur man för sig.
Det finns en tråd om en kille som helt tappat tron på kvinnor här på FL, jag börjar hamna lite i samma sits... :(
Tycker du framstår som ett väldigt föredöme, Och jag kan bara instämma jag börjar tappa tron också,
Men det kan ju också vara så att det finns en anledning att många av dom är singlar- Och en sak har jag lärt mig träffa aldrig en tjej som är psykiskt sjuk du kommer sluta helt förvriden i huvudet själv- Och hon kommer försvinna som en avlöning utan minsta samvete.