Anonym (nybörjare) skrev 2012-04-23 09:14:50 följande:
hehe hur tänker killar egentligen? men låt oss inte förirra oss in i diskussion om det...
just nu har jag ett case på g.
en jag mejlat med för några dagar sedan (kommer inte ihåg vem som började ska se om jag kan kolla det) skickade plötsligt en flirt, date-varianten. jag har svarat, men han har inte läst ännu vilket är helt okej man kan inte hänga där hela tiden.
men ska man liksom haka på själva date-förfrågan? själv tänker jag att jag inte är sugen på att träffa nån bara sådär. för snabbt för mig liksom vill gärna mejla lite mer först för att lära känna lite mer.
jag har fullt upp med mitt liv och inte riktigt tid eller energi att dra iväg och träffa folk som jag inte vet om jag verkligen vill träffa.
hur tänker ni?
Brukar faktiskt tänka som dig! Jag vill med lära känna en kille lite innan jag vågar/vill träffa han. Varför? För att jag e lite blyg i början o då känns d lite skönare om man pratat ett tag. Det är roligare om man vet vad man kan prata om när man ses :) Det kan kännas tryggare med om man pratat ett tag innan :) Så du borde vänta tills du känner dig redo helt klart! Men ibland kan det löna sig att va lite galen o spontan :) Och det kan va spännande med :D