Inlägg från: Anonym (tjej 21) |Visa alla inlägg
  • Anonym (tjej 21)

Ärliga nätdejtingstråden!

Åh, kom in på denna tråd och råkade nyss bli medlem :) Har testat zoosk innan och ja. Den sidan gillade jag inte hehe :) Menmen, får se vart detta leder, singel sen 1½år, har svårt att få killar på fall dock o brukar bara sluta vid vänskap eller dylikt... Hehe, får hålla tummarna nu! :)
    Och hur gåre för alla andra där ute i nätdejtings träsket?

• Anonym (tjej 21)

Mena att jag blev medlem på HP! Söndagstrött här :D

• Anonym (tjej 21)

Vart medlem ca ett dygn nu! Inte mycket respons :P Dock inte så bra på att skriva presentation, men ja. 3st skriver jag med iaf! Men vet inte om någon är nått man skulle vilja satsa på :/.. Känner mig kräsen :S Brukar inte vara det! Några tips kanske? Hur man kmr igång med att dejt och att sålla ut rätt killar? Varningstecken? Sist jag "dejta" så var jag 17år! Hade ett förhållande i 2år och singel sedan 1½. Man har mognat mycket så skulle va fint med lite tips! :) Ha en bra kväll!

• Anonym (tjej 21)
    DanM skrev 2012-04-16 20:12:30 följande:
    En fråga till er tjejer. Om man håller på å skriver lite med en som verkligen verkar intressant. Och hon har hittills tagit ett tag innan hon svarat. När hon sedan dröjer än längre innan svar, mitt i ett "frågeutbyte", ska man bara vänta då eller vara lite på?
    Beror ju på hur länge man väntat och hur intressant tjejen är verkligen tycker jag! Man kan ju glömma bort lite att man är inne på sidan (jag brukar det iaf :P ) och då kan det ta ett tag och få svar ju :) Om hon inte svarat på en dag eller två så är det nog bara att gå vidare ! :)
  • Anonym (tjej 21)
    Anonym (Ute igen) skrev 2012-04-16 23:02:01 följande:
    Kan inte DanM och tjej21 bli ihop? Så är det fixat
    Haha ;)
  • Anonym (tjej 21)
    DanM skrev 2012-04-17 14:06:13 följande:
    Låter som en god idè ;P
  • Anonym (tjej 21)
    DanM skrev 2012-04-17 23:44:32 följande:
    Så.......är du medlem på hp? ;)
    Hehe såklart jag är! Medlem sen i söndags :P Hmm vet ej om jag "vågar" skriva ut mitt nick här ens! :P Skäms
  • Anonym (tjej 21)
    DanM skrev 2012-04-18 21:21:36 följande:
    Nja, det har du rätt i :)
    Hmm! Hur ska man göra då da? :O
  • Anonym (tjej 21)
    Anonym (33-åring) skrev 2012-04-18 22:15:28 följande:
    DanM är ju inte anonym, så inboxa honom =)
    Nemen va läskigt! :P
  • Anonym (tjej 21)
    Anonym (33-åring) skrev 2012-04-18 22:33:52 följande:
    På vilket sätt är det mer läskigt än att skriva till varandra på HP?
    Haha jadu! Bra fråga! :P Tänkte nog inte till där när jag skrev :P Får skylla på tröttheten :)
  • Anonym (tjej 21)
    DanM skrev 2012-04-19 12:54:50 följande:
    Om inte annat hade det vart intressant att då ett objektivt utlåtande om min profil/bilder :)
    Hehe jasså det säger du :P
  • Anonym (tjej 21)
    DanM skrev 2012-04-19 20:36:08 följande:
    Min pres. och bilder blev visst godkända av tjej 21. Så jag måste vara kass på det här med meddelande :P
    Men sluta! Du har bara letat fel :)
  • Anonym (tjej 21)
    Anonym (Sugen) skrev 2012-04-20 17:11:48 följande:

Nu har jag anmält mig på HP :)
    47 besök, några flirtar och 12 mail....

Fan jag suger på det här egentligen, har svarat några så får vi se. Har tyvärr inte haft tid att kolla igenom själv och se om jag hittar någon jag blir intresserad ut.

Men det ska så klart bli lite kul att se vad som händer ;)

Har fortfarande kontakt med förra helgens "dejt" Kan bli kul.

Nu ska jag börja förbereda mig på en glad kväll med vänner.

Va härligt att det går bra! :) Hoppas det fortsätter så :)
  • Anonym (tjej 21)

Det jag inte förstår är folk som skickar en "flirt" sen skriver man till personen och han svarar inte! :S Varför skicka en flirt från första början då? :)

• Anonym (tjej 21)

Jo men när man skriver sedan ett mail till person och sedan inte får ett svar. Vf skicka en flirt från första början om man inte tänker svara på mailet sen? Typ va du intresserad eller inte?! Killar gör en bara förvirrad :P hehe

• Anonym (tjej 21)
    Anonym (nybörjare) skrev 2012-04-23 09:14:50 följande:
    hehe hur tänker killar egentligen? men låt oss inte förirra oss in i diskussion om det...
    just nu har jag ett case på g.
    en jag mejlat med för några dagar sedan (kommer inte ihåg vem som började ska se om jag kan kolla det) skickade plötsligt en flirt, date-varianten. jag har svarat, men han har inte läst ännu vilket är helt okej man kan inte hänga där hela tiden.
    men ska man liksom haka på själva date-förfrågan? själv tänker jag att jag inte är sugen på att träffa nån bara sådär. för snabbt för mig liksom vill gärna mejla lite mer först för att lära känna lite mer.
    jag har fullt upp med mitt liv och inte riktigt tid eller energi att dra iväg och träffa folk som jag inte vet om jag verkligen vill träffa.
    hur tänker ni?
    Brukar faktiskt tänka som dig! Jag vill med lära känna en kille lite innan jag vågar/vill träffa han. Varför? För att jag e lite blyg i början o då känns d lite skönare om man pratat ett tag. Det är roligare om man vet vad man kan prata om när man ses :) Det kan kännas tryggare med om man pratat ett tag innan :) Så du borde vänta tills du känner dig redo helt klart! Men ibland kan det löna sig att va lite galen o spontan :) Och det kan va spännande med :D
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!