Inlägg från: Anonym (Not vanilla) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Not vanilla)

Ärliga nätdejtingstråden!

Måste berätta om en liten fadäs.... Är verkligen ingen vaniljtjej men absolut inte extrem heller.

Reggade mig på Happy Panncake för någon vecka sedan.La ut min text tillsammans med texten "Sex är en viktig del i mitt liv, kanske lite mer kinky än medelsvensson. MEN jag är inte här för att diskutera sex! Det finns det andra sidor för! För att du ska slippa fråga så är det ingen grabb som sätter sig på mig i sexsammanhang " för jag ville ändå varna lite om att jag är som jag är utan att för den delen skrämma bort någon.

Fick väldigt mycket svar och fastnade för en grabb. 41 år, snygg, barnfri, karriärsmänniska som kommit på att det finns annat i livet, trevlig presentation... Vi bytte msn-adresser och väldigt snart kom vi in på frågan vad "kinky" var, i och med att jag skrivit att jag var det.....

Jag ska inte tråka er med den rätt härskna ordväxling som sedan följde, den skulle nog tråka ut er lika mycket som den tråkade ut mig.... Men följande kan läggas till till 41-åringens profil och hans tankar-
    - sex har man bara och enbart med sin partner (inte ens sig själv iform av onani)
    - bara tanken på att se sin partner med en annan man fick honom att kräkas.
    - om hans partner gör ett bra jobb så behövs det inte tas in en annan tjej. Om partnern är extremt dålig i sängen så skulle han kunna tänka sig en extra tjej.
    - BDSM.... ähhhh..... vad är det? URSÄKTA, VAD SA DU DU DET VAR?

Så frågan är.... Är man körd när man är nästan 40 och letar efter någon som faktiskt vet vad en g-punkt är??

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!