Anonym (Fia) skrev 2012-09-14 15:38:23 följande:
LMFS - jag tänkte att det lät lite mysko när jag skrev det ;) Jag hade helt enkelt som en lista (i huvet, inte på papper som en hysterisk person, lol) med saker som gäller. Tex tycker jag att profil texterna där de beskriver sig är total bullshit. Jag tänker att en kille jag skulle gilla, han håller inte på och desperat skriver om sig själv.. Så - valde de UTAN txt ;) Och Jackpott! De som inte har lagt ner så mycket tid på sånt strunt (man vet ju ändå basic stuff; jobb, kropp, längd, barn/inte barn, etc) är mer som mig - tänkte typ vad skulle en kille jag gilla ha gjort med en dating sida. Nu låter jag rörig igen.. Men det funkar ju! Och tar bara folk med många bilder. Jag tänker oxå att en kille jag skulle gilla hänger inte å letar tjejer så där mycket, så båda dessa killar har jag flörtat med först! Sedan skrev de tillbaka. Sedan snackar man lite fram och tillbaka. Går det bra har jag ofta dejten ett par dar senare. Hatar att maila länge, man vet ju inte ändå förren man ses!!! Och då var allt mailande kanske förgäves ;)
Ibland kan presentationer vara spännande att läsa, speciellt om de är lite originella/annorlunda, det kan vara något att prata om i början och bli en attraktionsfaktor om killen är inte så värst snygg på bilderna.
Annars tycker jag också att det är bra att ses så fort som möjligt