Ärliga nätdejtingstråden!
Hej gott folk!
Bra med en ny tråd som fokuserar på själva nätdejtingen. Här vill jag vara med från start.
Tänkte dra en liten bakgrund med statistik om hur det gått för mig. Jag skulle själv tycka det vore intressant om andra gjorde detsamma. Framförallt tjejer då bilden man får är att mailen väller in i era inkorgar och dejter är busenkla att styra upp fast ni alltid lyckas göra det med killar ni sen inte gillar.
Jag är en kille på 31 år som startade ett konto på happypancake i juni 2011. Jag har fått till 1 dejt vilken resulterade i ligg och fortsatt vänskaplig kontakt. Jag har brevväxlat med 12 st (till dessa räknar jag de jag fått minst 5 meddelanden från). Jag har totalt skickat 188 meddelanden och mottagit 133. Jag har skickat 9 flirtar och fått 9. Har totalt fått 821 besök.
Jag har nog ett helt ok utseende. Ganska lång. Är smal men inte spinkig. Ser snäll och vårdad ut. Ser och känner mig yngre än min ålder. Har en presentation som lyfter fram de egenskaper jag länge värdesatt högt hos mig själv - att jag är snäll, ärlig och omtänksam, bryr mig om mina nära och kära. Men beskriver mig samtidigt som lite av en cyniker som kan och vågar tänka själv. Nämner också några av mina intressen som är smalare än Svenssons men samtidigt lite mer spännande. Söker tjejer 23 ±3år för seriöst förhållande.