Inlägg från: Anonym (Hur gör man?!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hur gör man?!)

Ärliga nätdejtingstråden!

Här passar jag in! Jag har just tänkt börja nätdejta efter min separation. Har varit singel några månader nu. Är 21 år gammal (22 år i maj) med en son på snart 2½ år.

Jag har en massa frågor, men först och främst, vilken sida är bäst? Jag bor i norrbotten om det ändrar nått :)

• Anonym (Hur gör man?!)

Ska man mejla eller skicka en flört på happy panncake för att få kontakt på bästa vis? =)

• Anonym (Hur gör man?!)
    Anonym (Hur gör man?!) skrev 2012-03-02 22:18:25 följande:
    Ska man mejla eller skicka en flört på happy panncake för att få kontakt på bästa vis? =)
    ni som är lite mer med ;)
  • Anonym (Hur gör man?!)

Jag reggade mig på HP igår, och jag har redan fått en drös med mejl av diverse olika killar i min närhet, jättespännande detta ju! Jag är förövrigt en ung tjej med en liten pojke på 2 år också, såg att det diskuterades nått om det innan, och jag har fått många mejl ändå :)

• Anonym (Hur gör man?!)
    YummyMami skrev 2012-03-04 09:39:03 följande:
    Jag rekomenderar dig att hålla dig borta från norrlandskontakten om du söker något seriöst, sidan kallas i folkmun för norrlandsknullet satsa på happy!
    haha hoppsan ;) Jag reggade mig på happy, har fått en massa mejl och även börjat prata ordentligt med en kille som verkar väldigt go =) Spännande som tusan med allt ju :)
  • Anonym (Hur gör man?!)

Reggade ju mig på HP för några dagar sen bara och fick en hel del mejl, och mejlade en del. Har nu börjat prata med en kille som verkar väldigt trevlig, vi har liknande intressen och sådär, och har pratat ganska mkt på msn nu i 3 dagar. Vi ska nog träffas till helgen och se om vi kan prata lika bra då, ska bli superspännande!

• Anonym (Hur gör man?!)

Vilken kass dejt... Han var jättenärgången och såg inte alls ut som på sina bilder. Han var jättesmal på bilderna, och nu ganska rund och pratade jättekonstigt.. Kändes inte alls som att det kunde finnas nått, så här går vi vidare och försöker säga det på nå fint sätt..

• Anonym (Hur gör man?!)
    Anonym (Fia) skrev 2012-03-10 01:59:23 följande:
    Haha, TYPISKT!!! "hur gör man" - vet hur det känns!!! Hang in there, girlfriend ;) xx
    hur gör man egentligen, jag behöver alla tips jag kan få.... haha
  • Anonym (Hur gör man?!)
    Anonym (Fia) skrev 2012-03-10 02:16:37 följande:
    Jag har sållat ut några genom att adda dom på face book ett par minuter (man kommer överens om det innan!) och kolla igenom fotona där som oftast säger mycket mer än de på siten. På det viset har jag undvikit många dejter.. Helt plötsligt inser man att det är SÅ han ser ut!!! Ha! Kan vara ett tips om man vågar föreslå det (vilket inte alls varit ett problem för mig faktiskt!) Kramar
    Smart! Det ska jag fixa om det blir nån fler jag tkr är intressant, men tkr det känns svårt..
  • Anonym (Hur gör man?!)

Träffat en till kille via hp nu, och han är verkligen jättetrevlig, snart 25 år gammal.. meen, lite tjockare än vad jag är van, och även lite tunnhårig, så han har rakat bort håret istället. Tkr han är jättetrevlig, men vet inte vad jag tkr om vikten, han är cirka 180 cm och vägde 85 tror jag han sa...

• Anonym (Hur gör man?!)
    Anonym (33-åring) skrev 2012-03-14 21:19:42 följande:
    85 kg på 180 cm är ju inte jättemycket. Utseende är en sån liten del tycker jag, lär känna honom och se vad du tycker om personen. Och vem vet, han kanske vill börja träna med behöver nån att göra det med
    Nej jag vet, men saken är den att jag har aldrig varit med någon som haft mage och så.. Låter kanske ytligt, men det har bara blivit så. Och jag kan inte låta bli att tänka hur det skulle göra med ett sexliv? Så himla fjantigt för han är så himla trevlig ju.. Skäms ju för mina tankar!
  • Anonym (Hur gör man?!)

Hänger på HP, men vill prova nått mer, bor i norrbotten. Tips? Söker folk i åldern 20-30 år om det nu spelar någon roll vilken sida..

• Anonym (Hur gör man?!)

Har börjat prata med en jättegullig kille, lika gammal som mig dock (22, jag fyller det snart) och jag har ju barn, men inte han, så hoppas han är mogen, men det verkar som så, flyttade hemifrån då han var 15 redan, så det borde ju inverkat lite kan man tycka. Hursomhelst verkar han jättego! :)

Jag var på krogen i fredags med mina kompisar, han hade sett mig där men vågade först inte gå fram och hälsa för han blev så ställd när jag var ännu snyggare än på bilderna sa han, och när han väl samlat mod hittade han mig inte, haha. Vi ska ses imorrrn eller på torsdag. Vi har snackat massor på msn, flera timmar som bara flyger iväg. Känns jättespännande :D

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!