Ärliga nätdejtingstråden!
Jag är också med på Happy Pancake. Det är segt att få någon respons. En dejt IRL har det blivit genom HP, eller rättare sagt; en tjej som jag träffade 3 gånger, men sen blev det inget mer. Några andra, korta brevväxlingar, och sen blir det inget mer. Dom flesta svarar inte. Jag efterlyste lite goda råd i en annan nätdejtstråd här på familjeliv, och jag har försökt att ta till mig av de svar jag fick, ändrat lite och tagit en ny, förhoppningsvis bättre, bild. När jag inte känner att jag får någon respons, så tappar jag lite lusten att fortsätta.Vad man hör så får tjejer 100-tals meddelanden, kanske blir det för mycket för att man ska orka med. Resultatet blir en massa obotliga singlar som sitter och väntar på varandra utan att få napp.
Sajten som W.design jobbar på kanske är lösningen på problemen. Det låter i alla fall intressant.
Jag vill påstå att jag är ganska normal. Jag är välutbildad, har ett ordnat liv, bra bostad, bil o s v. På ett sätt lite synd om man skulle lyckas imponera på någon med så ytliga saker, men jag är också glad, social, öppen, intelligent o s v. Jag är väl ingen fotomodell kanske, men det finns fulare killar än mig som har tjejer. Men till slut sitter man ju och letar fel på sig själv.
(man, 34 år)