Inlägg från: The Kittycats |Visa alla inlägg
  • The Kittycats

Beslutsångest inför snitt eller ej?!?!

Lady32: Kan du maila till mig också?

♥ Skruttan född 10-07-15
  • The Kittycats
    Lady32 skrev 2012-02-28 17:45:02 följande:
    Har mailat er båda nu. Hör av er ifall ni inte kan öppna/läsa dokumentet av någon anledning, så försöker jag igen. Hade lite problem att få iväg mailen, vet inte varför, men hotmailen strulade.
    Tack, verkligen jättesnällt!
    Det verkar fungera bra.
    ♥ Skruttan född 10-07-15
  • The Kittycats
    Lady32 skrev 2012-02-28 21:10:35 följande:
    Ingen orsak, roligt om jag kan hjälpa någon bestämma sig, jag vet hur jobbig den processen är... Den har stulit nästan hela min (sista?) graviditet denna gången. Lycka till, vad du än väljer!
    Tack! Jag är inte ens gravid än, och jag tvekar att bli det pga hur min förra förlossning var. Men egentligen vill jag nog gärna ha ett barn till...
    Jag vet att det inte är säkert att jag får ett KS, om jag skulle vilja, och om jag ens blir gravid. Men det känns iaf bra att ha lite mer "på fötterna".

Ursäkta för att jag "tog" din tråd lite TS.
    ♥ Skruttan född 10-07-15
  • The Kittycats
    Vallentuna12 skrev 2012-03-15 23:15:56 följande:
    Kanske ska uppdatera. Var på möte med aurorateamet i måndags. Mycket bra samtal, känner mig stärkt och peppar. Gick igenom förra förlossningen och journalen. För första gången denna graviditeten har det gråa stora molnet över mig lättat. Ska försöka mig på en vaginalförlossning om allt fortskrider som det ska. Men har också fått med i min journal att vi avslutar med snitt om det blir tvärstopp mentalt. Känner mig lugn och trygg på ett sätt jag inte trodde var möjligt. Rekomendation, sök Aurora kontakt om det känns tungt! 10 veckor knasigt nu tänker jag njuta!
    Vad härligt att samtalet kändes så bra för dig! Hoppas verkligen att du kan hinna njuta lite nu innan det är dags, det förtjänar du verkligen
    Hoppas på ett liknande scenario för mig själv den dagen jag blir gravid igen! Låter verkligen som att du fick ett jättebra bemötande av aurorateamet.
    ♥ Skruttan född 10-07-15
Svar på tråden Beslutsångest inför snitt eller ej?!?!