Angelica1991 skrev 2012-03-21 13:03:04 följande:
jo kan hålla med dig där =) men hanna j , tycker jag inte har vart sig själv hela tiden och nu vet jag inte riktigt. men annars så håller jag med dig ang rodney han är ju som han är ;)) och joe han är king =D jag säger bara tur dom tog in rodney, föresten han måste ju undra vad det är för nå jävla nötter som är inne iår =P dom andra för övrigt är inte mycket att hänga i julgranen det är såna elakheter på alla håll och kanter och det är som att passar man inte sina saker eller håller ögonen öppna så åker man på nått skämt eller blir av med saker. tråkigt =P
Det är sant om Hanna J nu när jag tänker efter men oftast så kan hon vara sig själv och vips som det är börjar hon anstränga sig osv.. det där med sex tror jag egentligen inte att det är så mycket hon utan mer för att hon ska få stanna kvar. Ibland letar hon efter kameran har man sett men å andra sidan så gör de flesta det ..
Nu har BB gått några veckor och jag gillar fortfarande ingen, helt otroligt!
Visst finns det någon/några som det är lite mindre "fel" på men inte direkt så att jag har någon favorit. Fattar inte hur BB tänkt när de plockat in de,eller så var de helt annorlunda då och lovade stort!