• Risifrutti

Big brother 2012 - För oss utan 24/7 Live

Det finns redan en "Big brother 2012" tråd men eftersom de flesta där har live blir det lite svårt för oss utan att hänga med i diskussionerna (kan bli lite av en "spoler tråd" t.o.m).

Så nu skapar jag en ny tråd för oss "efterblivna", vi som följer BB utan 24-7. 

Även här skriver vi och diskuterar kring allt och inget om programmet samt deltagarna! Välkomna hit! Cool

• Svar på tråden Big brother 2012 - För oss utan 24/7 Live
  • FridaKarin

sipan hanna.r och marcel ska ut!!!! jävla idioter.. de är så elaka mot allt och alla...fy

• Snösparv

Jag fattar inte heller hur sipan kan vara kvar! Hanna R är så sjukt elak, mobbartyp som tror hon är tuff - vad är de undrar jag igen, 12 år?

• emelielj

Hon följer efter Joe och skriker på honom hela tiden, fast han "gett upp" och inte vill diskutera mer så trycker hon ner honom och fortsätter ändå. Hanna r och sipan är ju bara där för att mobba! Hanna r sa själv nyss att hon är elak som person och vill bara bråka. Okej?

• snoffsan08

Tycker hon är hemsk som står och hytter med fingret rakt upp i ansiktet på Joe. Hon gjorde ju precis likadant med Hanna W.
    Gillade henne i början för hennes slappa stil, men skenet kan bedra..... Uppenbarligen.....

Däremot hade jag missat att Hanna J och Rodney hade fått till det. Hur ska hon göra nu då, när Tenny oxå kommit tillbaka?

• Just me

Tycker att det är lustigt att många där snackar hela tiden om att man ska vara sig själv och bla bla bla men det är fan inte många som verkar vara det! Tror att b.la Hanna R har börjat gjort sig till nu. Man märker lite allt eftersom att de börjar ändra sig mer och mer och speciellt efter nomineringarna och när de åker ut... Som det var nu när Kija lämnade så pratades det om att tittarna borde valt kvar henne då hon gjorde si och så och var så och så och det börjas snackas om hur man borde vara och sen slängs det in en kommentar om att man ska vara sig själv Lite lustigt kan jag tycka.... De som verkar vara sig själva är Hanna J , Roddan och Joe, än så länge iaf. Camilla har jag tyckt det om men hon har också börjat ändrat sig lite.. 
    Vad tycker ni? 

• Angelica1991

jo kan hålla med dig där =) men hanna j , tycker jag inte har vart sig själv hela tiden och nu vet jag inte riktigt. men annars så håller jag med dig ang rodney han är ju som han är ;)) och joe han är king =D jag säger bara tur dom tog in rodney, föresten han måste ju undra vad det är för nå jävla nötter som är inne iår =P dom andra för övrigt är inte mycket att hänga i julgranen det är såna elakheter på alla håll och kanter och det är som att passar man inte sina saker eller håller ögonen öppna så åker man på nått skämt eller blir av med saker. tråkigt =P 

• Just me
    Angelica1991 skrev 2012-03-21 13:03:04 följande:
    jo kan hålla med dig där =) men hanna j , tycker jag inte har vart sig själv hela tiden och nu vet jag inte riktigt. men annars så håller jag med dig ang rodney han är ju som han är ;)) och joe han är king =D jag säger bara tur dom tog in rodney, föresten han måste ju undra vad det är för nå jävla nötter som är inne iår =P dom andra för övrigt är inte mycket att hänga i julgranen det är såna elakheter på alla håll och kanter och det är som att passar man inte sina saker eller håller ögonen öppna så åker man på nått skämt eller blir av med saker. tråkigt =P 
    Det är sant om Hanna J  nu när jag tänker efter men oftast så kan hon vara sig själv och vips som det är börjar hon anstränga sig osv.. det där med sex tror jag egentligen inte att det är så mycket hon utan mer för att hon ska få stanna kvar. Ibland letar hon efter kameran har man sett men å andra sidan så gör de flesta det .. 

Nu har BB gått några veckor och jag gillar fortfarande ingen, helt otroligt!
    Visst finns det någon/några som det är lite mindre "fel" på men inte direkt så att jag har någon favorit. Fattar inte hur BB tänkt när de plockat in de,eller så var de helt annorlunda då och lovade stort!  
  • Angelica1991
    Just me skrev 2012-03-21 13:46:48 följande:
    Det är sant om Hanna J  nu när jag tänker efter men oftast så kan hon vara sig själv och vips som det är börjar hon anstränga sig osv.. det där med sex tror jag egentligen inte att det är så mycket hon utan mer för att hon ska få stanna kvar. Ibland letar hon efter kameran har man sett men å andra sidan så gör de flesta det .. 

Nu har BB gått några veckor och jag gillar fortfarande ingen, helt otroligt!
    Visst finns det någon/några som det är lite mindre "fel" på men inte direkt så att jag har någon favorit. Fattar inte hur BB tänkt när de plockat in de,eller så var de helt annorlunda då och lovade stort!  
    ja kan jag också tycka :) nej jag förstår inte heller. men enligt deras svar på frågorna på bb sidan så står det ju ingenting om hur dom verkligen är just nu i huset ;P ihihi
  • Bellsam

Tycker dom har för få "vanliga människor" i huset. Alla personer som dom har tagit in är människor som gärna gör sig hörda och står i centrum. För många av samma sort så det har slagit tillbaka. Inte ens Rodney sticker ut lite i huset utan han försvinner i mängden då alla är likadana. Förra året stack han ju ut lite i alla fall för blandningen av människor kändes bättre.

Svar på tråden Big brother 2012 - För oss utan 24/7 Live