• Tinapina

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

Victrix. Jag hade en cysta som de ville operera bort innan vi fick göra vårt första försök. Fick OP-tid ganska fort efter det men sen tog det tid igen:( Väntan är det värsta, att känna sig maktlös inför vad som händer (eller inte händer) lycka till och hoppas du får tid snart!

• Tinapina

Marisabelle. Har de möjlighet att ta emot på RMC nu? Jag trodde de hade sommarstängt.

• Tinapina

Jaha, helt missuppfattat. Förstår då inte varför man får ta eget prov hemma istället för blodprov sim man skickar dit. Skickar dit lappen med vårt privatare så får jag se när de kontaktar oss då.

• Tinapina

Solstrålen. Jag har inte upplevt äggplocken som speciellt smärtsamma, det går fort. Dock så har jag tyckt sprutorna varit jobbiga, inte att ta men jag mådde inte alls bra av dem. Senast när vi plockade så vart det 16 el 17 och det var värre efteråt än tidigare då det varit runt 10-12.

• Tinapina

Gordita. Stort grattis!! Vet inte vad det innebär men de säger att ett plus är alltid ett plus:)

Sessan. Vilken idiot! Precis vid sådana tillfällen som man önskar man hade den där perfekta repliken tillbaka. Man kan ju undra vad han ville med kommentaren? Medvetet såra eller trodde han att han var rolig? I vilket fall skulle han knipit igen!

• Tinapina

Är det någon här som lyckats få tag på rmc nu under deras sommarstängning? De har skickat hem en bokad tid till oss men vi är inte hemma då och jag måste avboka den samt boka en ny tid. Verkar stört omöjligt att få tag på dem trots att jag ringer under telefontiden:/

• Tinapina

Tror det står på schemat att alla injektioner ska tas på kvällen om inget annat anges. Vilken spruta är det?

• Tinapina

Lele79. Jag stod i kö och helt plötsligt vid kl 9 så började det tuta upptaget istället sen var det omöjligt att komma fram:/ hopplöst.

• Tinapina

Anja80. Vi har gjort 4 stimulleringar och sista omgången bytte vi helt, från korta till långa och från gonal-f till menopur. Jag är nu äntligen gravid (hoppas med försiktighet att det vill stanna kvar) så jag är bara positivt inställd till menopur.

Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö