• Tant Groda

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

Libra: är kissnödig mest hela tiden. Men då är det inget konstigt jag känner iaf. Usch tycker denna väntan är hemsk! 10 dagar kvar och vänta nu! Om det ändå hade funnits några garantier för att det skulle lyckas. Känns dock som vi haft vår tur i detta, så förväntar oss ett negativt test.

• Tant Groda

Tany: jag har varit hemma sedan äp, dels för att mitt jobb var tvungen att veta hur de skulle boka mig och dels för jag behövde lite lugn och ro. Jobbar på måndag igen.

• Tant Groda

Kära vänner! Måste få dela med mig av en sak. Imorse när jag skulle gå på toa så trilla något ur när jag drog ner trosorna! FAN tänkte jag. Nu gick allt åt skogen. Katten såg väldigt förvånad ut och avbröt sitt fjäsk för att dricka ur bidén (det krävs en del för det). Nåja jag kollar vad det var. Det var hårt och kallt, inte alls som jag trodde det skulle kännas! Det var en tia!!!! En TIA!!!

• Tant Groda

Libra: Jag har faktiskt ingen aning. Men rent logiskt måste den ha trillat ur min makes byxor och sen in i mina trosor. Blev lite chockad!

• Tant Groda

Tany: Känner mig helt ok. Lite stel och det drar där nere. Trött och torr i munnen är jag också.

• Tant Groda

När jag frågade så sa läkaren att de helst inte pratade chanser per gång utan totalt. Alltså 75% på tre försök!

• Tant Groda

Sessan: jag bor inte i Malmö, men i Skåne. Vi har betalt våra resor själva. Om jag inte missminner mig helt är det hemortsjukhuset som ska betala resor. Men är väldigt dåligt insatt.
    Minns mycket väl hur det var att vara ny i hela denna karusellen och det ör inte meningen att du inte ska känna dig sedd. Men jag har inte sett så många frågor som du ställt som inte du fått svar på. Du är självklart välkommen!

• Tant Groda

Tog det i morse och det låg i trosan ikväll. Skumt, borde ju ha tagits upp vid det laget.
    Trött och sover dåligt. Har kräkkänslor på natten!

Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö