Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
Snälla du gör det! Har sådan ångest över de och är skit rädd att de skall bli skit! Ja vill så att de skall gå vägen!
Kram <3
Snälla du gör det! Har sådan ångest över de och är skit rädd att de skall bli skit! Ja vill så att de skall gå vägen!
Jag blev av med deg konstanta illamåendet efter vecka 12 precis. Men ibland smyger det sig på. Det är ju inte långt kvar då, två veckor bara! Det där med oro kommer vara något som hänger med en nu, den nya följeslagaren tyvärr. Det bästa tipset är att inte läsa så mkt. Och att det är nästan lika vanligt att få en blödning (med ett levande välmående foster) som det är att inte ha en blödning. Kan vara bra att veta om man tyvärr utsättas för det. Rul är då man går igenom alla organen och så jan man även få veta vilket kön det är om man får en bra bild på könsorganen!
Ja den gör en galen! Hur mådde du under ruvningen? Ja vet att de kändes som ständig mensvärk, sen kände jag inget och fick plus , veckan innan vul så fick jag mitt missfall. Hur har du de nu? Min ständiga oro kommer göra mig knäpp! Kram
Ni som har fått insatt blastocyster hur har man räknat med ruvningen o veckor? Får min blastocyst imorgon o då är befruktade ägget 5dagar gammalt
Så mina vänner då har jag oxå lagt mig för ruvning! En fin blasto blev placerad medans syskonblaston hamnar i frysboxen;) känner mej positiv o glad! Kram
När du blev överstimmulerad hur kände du dej då ja med symtomer osv
Ja o jag hostar lite då o då samt blir lätt andfådd. Men enligt proverna så var de normala halter östrogen dock lite saltnivå. Ja försöker undvika o läsa på nätet vet att ja blir knäpp!
Får ta o kolla med kk imorgon
hade du problem med o vara andfådd? tycker jag känner mej sjukt tung i andningen även när ja sitter.. när började din överstimulering??
förlåt att jag frågar men jag är så satans nervös vilket jag inte får vara... vill vill bara att de skall gå vägen
det är väl mest min stirriga sida som gör mej tokig.. och att man verkligen vill detta nu...
jag väntar till imorgon, mamma kom med lungnande ord o ibland vet mamma bäst=)
Hej alla :). Var på vul idag och fick se ett litet liv med tickande hjärta<3. Var så nervös innan att jag fällde en tår när vi fick se pyret. Nu tänker jag att jag ska fokusera på goda tankar.
Kajo, jag är på 7+3 :)
Kram!