Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
Ush! Fina du.. skall be lite till för dej!
Kram!
Ush! Fina du.. skall be lite till för dej!
Sprutstart idag! O de firas med ett jobb på dixie chicks ikväll! Känner mej sjukt harmonisk över denna omgång;) kärlek till er alla;)
Tack???? hur har de gått för dej o chefen? Tror faktiskt att ja skall säga som de är till min chef. Men även att ja tänker vara egoistisk i detta iom det hänger på sista försöket innan ja måste nalla av sparande. O säger han att nä då får du gå så gör ja de mer än gärna för man får va ego! Hur mår du
En fråga. Ni som gjort plock och väntat på att få besked om eventuell frysning, hur lång tid har det tagit innan det brevet kommit? Vi vet ju att vi inte får till frysen ändå, verkade orimligt, men tycker det är dåligt att de inte skickar brevet liksom direkt när de vet. Tänker främst på andra som väntar hoppfullt. För vår del är hoppet för frysägg i princip noll. Men jag tycker det är dåligt att de inte liksom kan meddela det.
Hm. Vi gjorde i söndags. Men då borde det komma snart då. Tycker mest det är konstigt att de inte skickar ut det direkt när det är "klart" liksom. Våra borde ju liksom varit körda för flera dagar sen. Varken läkaren eller vi trodde på dem, men de skulle hålla koll på dem ett tag till sa dem. Vad fick ni för besked?
Så kan det ju förstås vara. Men ville mest höra, så man inte kan förvänta sig att det tar flera veckor liksom.
Oh nej så sorgligt. Det är dumt när man får falska förhoppningar. Det ger de dock aldrig oss, men sen går ju allt åt helskotta typ jämt också hm. Men hoppas på embryot inuti nu. Det var ju trots allt "jättefint".
Mja de blev inte som ja hoppades.. De sa inte nej men blev inte direkt glada för det.. mina semesterdagar kunde ja inte ta ut för detta, sjukskrivning för detta fick man inte heller dock fick jag ta tjänstledigt utan lön.. så ja blev ledsen tyckte de va respektlöst. Även om jag förstod dem iom ja har en viktig roll för att få eftermiddagen att fungera. En kollega börja tjafsa o bråka med mej trotts att jag sa åt henne att de inte är lägligt att bråka idag.. så de sluta helt enkelt me att jag bli vansinnig o får ett psykbryt o bara går iväg. Sätter mej i en hörna o praktiskt taget hyperventilera. Ja blev riktigt arg.. Men som tur är har ja en kollega o han kan bara Lee mot en o man mår bättre.. så summan av kardemumman blev att ja sa upp mig.. kände att kan de inte respekteras den fysiska och psykiska process som vi går igenom så FUCK OFF????
Cina! Hur går det med ruvningen? Bra hoppas jag <3
Vågar du testa snart eller väntar du till td?
Kram
Men oj!! Din stackare! Men kan inte det innebära att du är gravid?? Tänke att det kommer så långt efter äp!
Åh, hoppas! Tror det kan vara så!
Har de inte gjort något test?
Hoppas att du mår bättre snart.
Krya på dig! <3
Gahh har vul imorgon 9 o e ruskigt nervös!! Ja tror ja får ett till o sedan ett tisdag v19 så då blir säkerligen inte äpl förrens torsdag/fredag..