• Tany

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

Försöker: Tack för svaret. så det är normalt att de föreslår IVF utan undersökning !!!! Jag är inte säker på när du ska göra nästa cykel. sköterskan sa att jag kan börja med nästa cykel som börjar vid 4-5 dagar. men jag tror att det är tidigt och jag behöver tid att koppla av.

• Tany

Hej vänner

Jag
     hade min andra FET denna månad och den 12 april har vi överfört en 6 dagars blastocyst i naturlig FET cykel. men, fick jag mens 6 dagar efter överföringen som var verkligen konstigt!! Det kom ca 5 dagar tidigare än mina mens. Jag kände mig verkligen besviken. Det var vårt tredje försök och vi har 2 poäng kvar i RMC med 3 embryo vid frysning. Jag måste gå för blodprov imorgon! och jag vill be dem om assistent kläckning till nästa gång överföring. tror du att de kommer att göra assistent kläckning i RMC?     kram till alla 
  • Tany

hej vänner

Jag hade min andra FET denna månad och den 12 april har vi överfört en 6 dagars blastocyst i naturlig FET cykel. men, fick jag mens 6 dagar efter överföringen som var verkligen konstigt!! Det kom ca 5 dagar tidigare än mina mens. Jag kände mig verkligen besviken. Det var vårt tredje försök och vi har 2 poäng kvar i RMC med 3 embryo vid frysning. Jag måste gå för blodprov imorgon! och jag vill be dem om assistent kläckning till nästa gång överföring. tror du att de kommer att göra assistent kläckning i RMC?

• Tany

Libra : grattis till din plus. min blödning är verkligen för mycket mer än normal mens. så jag har inte något hopp och jag väntar på fjärde försöket. blödning för dig är normalt bara vila och ta hand :) vet du om de gör "assistant hatching" i RMC?

• Tany
    Libra1 skrev 2013-04-24 08:29:43 följande:
    It was the male nurse today and and he is only hired for blood. Could not get answers to my questions now. Economical wait until 13. :-/ I still feel hurt and bleed. Is terrified of an X then it feels weird on your left. Sessan: Were you there this morning?
    Håller tummarna för dig...kram 

• Tany

Jag har planerat för FET i Juni. Det blir naturligt FET :) 

• Tany

Hej alla
    Jag uppdatera listan. Kan du också uppdatera IVF försök för din?
    många Kramar och pussar för alla Kyss

{#emotions_dlg.flower}Väntar på första möte: 
    Dream

SoligVäntar på andra försök (vilken månaden):
    Tany (FET, Juni)

{#emotions_dlg.flower}Spraystart: 

{#emotions_dlg.flower}Sprutstart: 
    Rosenäng - v.20
    Hoppfull2013 - v.22 

{#emotions_dlg.flower}VUL:

HjärtaÄggplock:
    Sindyrella1983 - v 20
    Rosenäng - v.22
    Hoppfull2013 - v.24

HjärtaET/FET:

BabyRuvare och testdag: 
    Lund76 6/5

GravidGravida: 
    Karin13 
    Fridalilla 
    Tant Groda 
    Cornelia95 
    Malphie 
    Annanax 
    Maybe 
    Desiderans 
    TheMrs81 
    lovvan 
    änglahår 
    Jessicaaa
    Försöker1
    Libra1

Nalle IVF försök ( färskt och frysa ): 
    Tany - 4 
    Karin13 - 3 (Gravid) 
    Fridalilla - 2 (Gravid) 
    Libra1- 3 (Gravid)
    Malphie - 1 (Gravid) 

Tant Groda - 1(Gravid) 
    Försöker1 - 2 (Spontant gravid) 
    Sessan 83 K - 2 
    TheMrs81 - 2 (Gravid) 
    Bollaloll - 1 
    Mjeja -2 
    Jessicaaa - 2 (Gravid) 
    Hoppfull2013 - 2 
    Cornelia95 - 1 (Gravid) 
    Maybe - 2 (Gravid) 
    Mimmie01 - 4 
    Strandhem - 2 
    Änglahår - 1 (Gravid)
    Annanax - 5 (Gravid) 
    Tizzle - 1 
    Iovvan -1 (Gravid) 
    Diana0101- 1 
    Sindyrella1983 -2 
    Rosenäng -2 
    Tinapina - 3 
    Lund76 -1
    Desiderans -1 (Gravid) 
    Pärla84 - 1
    lele79 - 1

• Tany

finns det någon här som bli gravid med naturlig FET? Jag hade negativ med min förra ostimulerade FET och igen har unstimulated FET i Juni

Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö