Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
Sessan: Ja precis så sa hon till mig med. Blev så förvånad. Går man på en klinik som gjort att man mår dåligt så måste de ju hjälpa en.
Sessan: Ja precis så sa hon till mig med. Blev så förvånad. Går man på en klinik som gjort att man mår dåligt så måste de ju hjälpa en.
Hon verkar inte veta ett skit om IVF. Hon är barnmorska, av någon konstig anledning. Passar hon inte heller till.
Kan höra i receptionen imorgon vart man vänder sig. Annars kan vi kanske skriva ett brev tillsammans. Maila vill man kanske inte. Kanske ett riktigt brev?
Där finns annars en mailadress till en informatör. Hm!
Det där med frågor ja. Vi har frågat henne saker i olika ärenden och bara fått luddiga svar. Hon vet inget och kan inte erkänna det. Både jag och sambon har pratat med henne i telefon och blivit upprörda. Så ska det inte behöva vara.
Någon som är bra på att skriva? Vi kanske borde hålla det lite mer dolt. Alltså inte skriva här i forumet direkt. Mail?
Vad tråkigt att flera blivit utsatta för henne. Det känns ju allvarligt när det blir fel i protokollet.
Kanske vi alla bör skriva ett personligt brev. Så märks det mer. Jag ska försöka komma ihåg att fråga vart man vänder sig.
katziki: Välkommen hit och lycka till. Ibland skriver de inte ut all medicin direkt utan justerar efter ultraljudet. Räcker medicinen dit?
Victrix: Absolut. Lycka till! :)
Ska dit snart. Är nervös. Tack! :)
lele: Såg att hon jobbade idag och tänkte näääää. Vi slapp prata med henne. Puh! Bra gjort av dig.
Idag fick vi se ett hjärta slå. Vi är så lyckliga. :D
Tack! :)
Jag gillar Zahra och Britt bäst. :)