• Libra1

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

Sessan: Ja precis så sa hon till mig med. Blev så förvånad. Går man på en klinik som gjort att man mår dåligt så måste de ju hjälpa en.

• Libra1

Hon verkar inte veta ett skit om IVF. Hon är barnmorska, av någon konstig anledning. Passar hon inte heller till.

Kan höra i receptionen imorgon vart man vänder sig. Annars kan vi kanske skriva ett brev tillsammans. Maila vill man kanske inte. Kanske ett riktigt brev?

• Libra1

Det där med frågor ja. Vi har frågat henne saker i olika ärenden och bara fått luddiga svar. Hon vet inget och kan inte erkänna det. Både jag och sambon har pratat med henne i telefon och blivit upprörda. Så ska det inte behöva vara.

Någon som är bra på att skriva? Vi kanske borde hålla det lite mer dolt. Alltså inte skriva här i forumet direkt. Mail?

• Libra1

Vad tråkigt att flera blivit utsatta för henne. Det känns ju allvarligt när det blir fel i protokollet.

Kanske vi alla bör skriva ett personligt brev. Så märks det mer. Jag ska försöka komma ihåg att fråga vart man vänder sig.

katziki: Välkommen hit och lycka till. Ibland skriver de inte ut all medicin direkt utan justerar efter ultraljudet. Räcker medicinen dit?

• Libra1

lele: Såg att hon jobbade idag och tänkte näääää. Vi slapp prata med henne. Puh! Bra gjort av dig.

Idag fick vi se ett hjärta slå. Vi är så lyckliga. :D

Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö