• minasera

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

På väg till Malmö... Spännande

• minasera

Vad trött jag är... De fick 14 ägg och vi få se hur många av de befruktar till imorgon. Nu kör vi till Halmstad tillbaka och jag tror jag ska sova hela väg.

• minasera

Tack allihoppa... förra gången var 14 ägg också och 10 befruktade sen dag efter 9 av de dog... föratt nu jag är inte mycket glad.( jag vet inte kanske 14 är inte min lucky nummer ) jag måste vänta tills ET... 

• minasera
    Moniica skrev 2012-05-12 09:04:49 följande:
    Håller tummarna för dig idag minasera
    Tack!
  • minasera
    Loo skrev 2012-05-12 10:51:14 följande:
    14 ägg! Bra jobbat minasera!!! Solig
    Tack Loo!
  • minasera
    fridalilla skrev 2012-05-12 11:20:45 följande:
    14 ägg är jättebra :) loo: skönt att du får börja så snabbt :) håller tummarna att ni klarar det på egen hand :)
    Tack fridalilla!
  • minasera

När de stickade äggblåserna kände lite ont men jag har allergi till paracetemol därför jag fick inget värk tablet.. Men bedömning var ganska stark jag kommer inte ihåg nogot. Min man sa att jag pratade hela tiden men jag kommer inte ihåg. Sen jag somnat nästan hella dag...

• minasera

Hej Tjejer!
    I morgon dags för ET för mig... 11 st befruktade och de ringde precis nu och väntar imrgon kl:14 för återföring.. 

• minasera

Det är min andra försök och jag är 31 år gammal därför bara 1 embryo tillbaka... Tack för alla imirgon jag blir ruvare och hoppas hoppas hoppas den lilla gumman ( jag tror) släpper inte min mage...:) Tack för alla :)

Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö