• Tany

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

Wow fridalilla
    Jag hoppas du bäst....
    morgon är den underbara dagen för dig med goda resultat ;)
    skriva här när du känner ok morgon
    kram

• Tany
    minasera skrev 2012-04-23 11:12:56 följande:
    Hej Tany!
    idag jag hämtade mina sprutor... Jag väntar min mens nu.. men tror jag kommer helgen.. sen börjar jag...min ÄP räknas V19 eller V20 och jag började bliv nervös ..

Kram.. 
    hur mår du? hoppas att du får positivt resultat .... jag börjar i juniGlad .... så gladaFlört
    skriver här om din känsla
  • Tany
    fridalilla skrev 2012-04-24 11:09:38 följande:
    Ringde in idag :) 4 ägg blev befruktade och det är jag riktigt nöjd med! :) återföring blir i morgon eller på torsdag. Ska ringa igen imorgon , för dem kunde inte se än vilket som var den bästa. Och det är ju den bästa man vill ha insatt :)
    HUrrraaaaaaa Fridalilla
    Jag är glad för er Glad ..... det går så fort .... hoppas du bäst {#emotions_dlg.flower}
    kram
  • Tany
    Mrs Mountainstream skrev 2012-04-24 14:53:23 följande:
    Hej tjejer. Vi gjorde vårt första ivf på RMC Malmö och nu är jag gravid i v15. Vill tala om för er att de är jätte goa och duktiga. Ni är i goda händer. Hoppas allt går bra!

Tack så mycket ........bra att se poaitive resultat från RMC malmö hoppas du bästa graviditet :)
  • Tany

välkomna här IS79.... hoppas du får positiva. .. är går till RMC malmö också

• Tany

ojjjj Fridalilla.... .hope du får positiva också.... hur många de sätter?

• Tany
    Loo skrev 2012-04-28 13:56:38 följande:
    Nu i mars/april har jag ätit min andra omgång Pergotime, så jag hoppades att det skulle hjälpa till. Nu ville inte min gynläkare att jag skulle ta några Pergotime eftersom vi ska ha vårt möte med RCC om två veckor. Frågan är väl egentligen varför jag fortfarande tror/hoppas att vi kan bli gravida på egen hand när jag fortfarande aldrig blivit det under de nästan två åren som vi försökt...
    vad är infertilitet problem för dig? det är skönt att vi har alltid hopp.Glad
Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö