• Cina84

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

Då vart jag ruvare igen :D, av ett skolexemplar också sa embryologen. Det blev ett till frysen så det får jag vara nöjd över. Nu börjar nästa fas.. Ruvartidens..Igen.. Fjärde gången gillt hoppas jag!

Kram på er alla

• Cina84
    regnbagsbarn skrev 2015-11-21 16:02:12 följande:

Vad roligt! Håller alla tummar att det går vägen!

Kram

Tack <3
  • Cina84

Jag har en fråga. På måndag har jag en massagetid (30min) jag velat fram och tillbaka om jag ska hoppa den. Vad jag kan läsa mig till så rekommenderar en hel del att inte göra det medan det finns de som säger att det är ok. Jag frågade läkaren idg om det men han sa att det nog inte skulle vara någon fara men jag fick intrycket att han inte var så påläst om det. Hur hade ni gjort?

• Cina84
    Mella79 skrev 2015-11-22 10:13:22 följande:

Jag hade hoppat massagen ! Om det händer något kommer du alltid fundera om det var pga massagen !

Jag har sovit på saken och kommit fram att jag ska göra det. Precis som du säger så hade tänk så om det inte gått vägen och jag gjort det. Tack för din åsikt :).
  • Cina84
    Kajo skrev 2015-11-22 20:22:09 följande:

Så kul Cina!! När har du testdag? Jag ska testa imorgon och är grymt nervös.

Jag har testdag 3/12.

Så det är dags imorgon! Det kan jag tänka mig att du är! Håller alla tummar och tår för att du plussar, nu ska det vara din tur :). Hur känner du dig?

Kram
  • Cina84
    Kajo skrev 2015-11-22 20:22:09 följande:

Så kul Cina!! När har du testdag? Jag ska testa imorgon och är grymt nervös.

Hoppas! :)
  • Cina84
    Kajo skrev 2015-11-23 06:34:34 följande:

Testade för 1 h sen och det va negativt. Är så jävla trött på detta. Ska ringa rmc senare och diskutera nästa steg.

Missade ditt inlägg :(.

Skickar en Kram
  • Cina84
    Kajo skrev 2015-11-23 06:34:34 följande:

Testade för 1 h sen och det va negativt. Är så jävla trött på detta. Ska ringa rmc senare och diskutera nästa steg.

Skickar ännu en kram. Varför kunde det inte bara få gå vägen.. Fick du tag på dem?

Känns lite dit att skriva men jag tänkte jag ville svara på din fråga. Efter sprutor å så tycker jag att jag mår bra. Jag har varit riktigt öm i brösten enda sedan några dagar innan äp så det var en ny erfarenhet..
  • Cina84
    Pusheen skrev 2015-11-23 13:04:25 följande:

Åh vad kul! Grattis! Det var ju superbra att få ett till frysen.

Håller tummarna nu att detta blir sista ruvningen för denna gång för er! <3

Tack <3. Ja jag tänker så också. Det kunde också blivit inget till frysen. Åh vad jag hoppas det med och är livrädd för att det inte är det! :(

Kram
  • Cina84
    regnbagsbarn skrev 2015-11-23 18:17:27 följande:

Nu ruvar jag gör första gången i mitt liv! :)

Så tråkigt att det inte gick vägen för dig Kajo :(

Grattis :).
Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö