-
Det kommer säkert gå bra. Man vänjer sig. Jag tar kl 9 och 21. :)Pärla84 skrev 2013-03-31 10:15:46 följande:Hoppfull2013- tack, detsamma! Libra-tack ! Ja äntligen kom den,ska bli spännande med nästa steg nu, sprutan! ( usch gillar inte sprutor) men det gick ju iallafall bra när man fick prov sticka sig. Vilka tider sprayar du nu? När tar du sprutan?
-
Sindyrella: Åh det börjar närma sig. Inget tjuvtest ännu?
-
Sindyrella: Åh nej vad tråkigt. :-/ Hoppas bara det var för tidigt. Kramar!
-
Gordita: Man behöver inte känna något så tidigt. Skönt att komma iväg. :)
Jag har tagit 6 sprutor nu och det spänner redan mycket. Är lite rädd för att ha fått för hög dos. :-/ -
Vad tråkigt. :(Sindyrella1983 skrev 2013-04-01 09:44:22 följande:Blöder väldigt mycket nu och har gjort hela natten. Så försöket misslyckades.
Behöver jag ändå lämna provet för gravtestet?
Tyvärr måste man göra det i alla fall. Som i mitt fall. Jag blödde också väldigt mycket men hade hcg på 12. Tydligen ett väldigt tidigt missfall. :-/ -
Pärla: Det bästa är att fördela det jämnt under dagen. Sen vilka tider är upp till dig. :) Jag tar 9 och 21 och sprutan 23.
-
Hur många dagar har ni sprutat med Menopur?
-
Mjeja: Vad spännande. Jag har nu tagit 7 sprutor och tycker det spänner lite väl mycket. VUL imorgon så kanske får minskad dos.
-
Har precis kommit hem från VUL. Jag hade svarat väldigt bra på Menopur och fick därför äggplock redan på fredag. Gissa om jag är glad. :)
-
Jessicaaa: Är det v8 ultraljudet så är det vaginalt. Spännande! Lycka till! :)