Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
Jag känner ingenting av mina sprutor ! Är såååå orolig att det inte hänt något ! Kommer nog inte bli så mycket sömn ikväll !!
Kram
Jag känner ingenting av mina sprutor ! Är såååå orolig att det inte hänt något ! Kommer nog inte bli så mycket sömn ikväll !!
Fick avbryta !
fick avbryta
Har inte hängt här på ett tag. Vad händer? Var är du Pusheen? Och Cina? Jag fick tillbaka vårt sista ägg igår. Emir pratade dock om att äta antibiotika inför nästa plock då är inte så hoppfull längre. Har läst en del om inflammation och bakterier i livmodern som förhindrar implantation av embryo.
Cina84, hur gick det igår och har ni fått besked idag? Hoppas på det bästa, tänker på dig!
Kram
Åh det låter ju toppen! Då får vi hoppas att det blir många fina blastisar! Vad är det eg som avgör om man ska odla vidare eller inte? Sju ägg.. Wow! En önskedröm för mig.
Jag mår bra och känner inget om inte migränen och halsbrännan är pga det.. Migrän har jag kroniskt så det har jag ju ändå.
Vi har jättemycket på jobbet nu med så tröttheten kan nog bero på det. Jag är mest glad av att jag gör något fysiskt som tar oss närmare målet så det känns bra!
Alltså mitt förra äggplock gjorde så fruktansvärt ont. Jag måste få mer bedövning till nästa gång!
Vad kul att allt gick bra!
Krystof? Njäe? Vem är det? :)
Tack, det är inte så superstressigt.. Mest långa dagar.. Jag smiter mellan och tar min nässpray vid frukost och emfikat.. Känns lite mysigt med min egna hemlighet ;)
Ja till nästa äp så blir det full dos direkt! :)
Kram
Då var äggplocket gjort. Vi blev verkligen väl omhändertagna och jag tycker inte att det gjorde särskilt ont. Fick dock bra smärtlindring. I slutet fick jag en blödning som gjorde att jag fick dropp som hämmade blödningen och fick stanna kvar längre tid än väntat. Nu är jag hemma, trött och har ont. Totalt 8 ägg plockades ut. Imorgon får vi veta hur det har gått!
Haha, ingen risk med benen i vädret ;)
Har du gått veta hur det gått för era odlingar?
Vi fick veta att alla 8 blivit befruktade! På måndag är det dags för återinföring. Jag vågar inte tro att alla klarar sig till blastocyster, men förhoppningsvis någon som blir vår lilla knodd!