Jag kan absolut hålla med om allt du beskriver ! Jag bytte läkare och kan säga att hon är bättre fortfarande kort men saklig! Man får tyvärr vara på ganska mycket själv ! Jag tjatade till mig en läkartid och nöjde mig inte med telefontid ! De avslöjade att läkartiderna är på 20min intervaller ! Inte mycket tid per patient! Vi vill också veta mer om donation ägg i vårt fall! Jag ska dit på tor få se hur det går !!!
JOLI skrev 2015-10-20 13:06:42 följande:
Inte direkt när vi var där, då var jag dels så chockad över hur det gick till, samt att det var så stressigt att vi näst intill blev utkörda.
Men självklart har jag ringt dit efteråt och förklarat hur jag känner, berättat att det är tufft som det är under dessa omständigheterna, att det sedan blir värre när man dessutom blir så illa behandlad.
Men det var inget dom kunde göra något åt nu i efterhand.
Senaste besöket tog jag också upp det. Hur jag kände att denna resa har varit. Men svaren då var inte så utvecklade. "Jaha, det var ju himla synd."
Det har inte bara varit negativt. de som gjorde operationen PESA & TESA på mannen var guld värda. Helt fantastiska, vilket jag också poängterade.
Så ja, absolut har jag tagit upp det.