• Moniica

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

Håller tummarna för dig i morgon minasera

• Moniica

Hej tjejer..
    Har ni använt graviditets stickor ? Är dom bra? Min mens är 4 dagar förenad och jag testa e sticka idag. Det står att det ska va 2 rosa streck. Måste båda va lika starka isf ??
    Jag tror nämligen att jag har två streck...
    Hmmm... Vågar man tro på ett plus ????

• Moniica

Jisses! Testet visade 2 streck i dag oxå plus ett digitaltest som det stod Gravid 2-3 V.
    Ja då betyder det att jag lämnar er tjejer på denna tråden. Och ringer RMC och avbokar min tid i Juni.
    Lycka till alla!!
    Håller tummarna för er
    BAMSEKRAM

• Moniica

Tany: vi har försökt i nästan 2 år utan att bli gravida så Läkaren rekommenderade IVF. Vi är båda friska.

• Moniica
    Gladminasera skrev 2012-05-14 14:09:29 följande:
    Tack Tany jag väntar på RMC nu... Om 10 min vi ska börja.
    Håller tummarna Glad
  • Moniica
    minasera skrev 2012-05-14 15:46:14 följande:
    Hej alla ! Jag fick två ägg tillbaka. Vilken överaskning. Mina embryo var inte top kvalitet denna gången och läkaren rekomenderade att lämna tillbaka två bra kvalitet ägg istället 1 top kvalitet... Håller tummarna till den 25 maj...
    Grattis!!!!
  • Moniica

Tany: ja, jag hoppas det e okej. Tycker det är kul att följa er. Såklart så skriver jag inget här om mig själv men jag följer och kommenterar er gärna.

Kram

• Moniica

Minasera: håller tummar och tår för dig. Behöver inte betyda negativt bara för du saknar symtom. Jag har inte heller några symtom änsålänge. Kram kram

• Moniica

Vi fick vänta 6 veckor och då låg vi på högprio 1. Sen tar det ytterligare nån Månad att komma till OM ni blir beviljade IVF. Det e dryg väntetid tyvärr
    Dom har stängt i typ hela Juli oxå.

• Moniica

Hej tjejer.. Hur går det för er alla?? Längesen jag va inne och kolla läget hos er. Har ni varit på plock och insättning än ??
    Håller äggen sig fast ??
    Håller tummarna för er alla Goa tjejer och önskar er lycka till.
    BAMSEKRAM

• Moniica

Sessan: det kan finnas många olika anledningar till att man inte blir beviljade IVF. Förhållande status, sjukdom mm.. Först måste man ha försökt att bli gravid i 1-2 år. Ha bott ihop minst 1 år. Mycket som spelar in. Men det är ju säkert bara enstaka speciella tillfälle som inte bli det kan jag tänka mig.

• Moniica

Tany: hej Jotack, jag mår som jag förtjänar när man är gravid Äter och äter hela tiden. Är konstant hungrig. Rätt drygt. Men men ...
    Var på VUL i Onsdags och allt såg bra ut. 8 mm. Är i V.7+1 idag.
    Va kul att det börjar hända nåt för dig. Håller tummar och tår
    Kram

Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö