Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
Pärla: Lycka till. Tiderna låter bra. Jag tar 7, 15 och 23. :)
Pärla: Lycka till. Tiderna låter bra. Jag tar 7, 15 och 23. :)
Pärla: Det har med äggplocket att göra. På RMC får man ju en vecka att utgå ifrån från början. Jag hade visserligen v14 som preliminär men där var fullt nu. Så fick bli v15. Typiskt!
Pärla: Min är noga med att äta vitaminer. Vi kör en Familj-variant just nu. Ibland får han lite extra Folsyra och B-vitamin av mig. Skadar nog inte innan IVFen. :)
Pärla: Zink ska vara bra för mannen. :)
diana: Grattis till frysisarna. :)
Hoppfull: Visst ger det hopp. :)
Rosenlund: Välkommen hit. Folsyra och B-vitamin vill de på RMC att man tar ca 1 månad innan man börjar. Tyvärr får man bara Folsyran på recept.
Sindyrella: Åh vad spännande. Håller tummarna! :)
Sindyrella: Grattis till ruvningen. :)
gklassy: Förra IVFen fick jag göra 3 VUL innan de var nöjda. Så nog ingen fara.
Rosenlund: Man får göra ett vaginalt ultraljud när man kollar äggblåsorna. ÄP verkar göra olika ont. För mig fungerar morfinet bra så får inte så ont. Verkar bli värre ju fler äggblåsor man har. Jag har haft 12 och 7 ägg.
Denna gången med Synarelan känner jag mig konstant trött. Jag som brukar få sömnproblem annars. Ska inte klaga. :P
Pärla: Det är nog ingen fara. Bara man inte missar den helt. Det är säkert inte hela världen heller.
Jag har börjat få huvudvärk. Vet inte om det beror på Synarelan eller att jag blöder mycket. Får lätt järnbrist. Jobbigt är det. :-/
Pärla: Jag är också väldigt trött. Brukar ha svårt att sova under sprayningen men inte nu. Fast hellre trött än att inte kunna sova. :)