• Libra1

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

Sindyrella: Tyvärr inte. Han har lite svårt för att ta ledigt bara sådär och utan att berätta varför. Han blir så stressad av det så jag får gå själv om han jobbar då. Ibland är han ledig. Det är ju så nervöst att sitta där själv. :-/

• Libra1

Hoppfull: Åh vad jobbigt när det blir så. Ett positivt test låter ju i alla fall bra. Då är hcg lite högt i alla fall. Hoppas det höjs mycket till nästa vecka. Säger ett litet grattis så länge.

• Libra1

Pärla84: För tillfället står alla mina mediciner i kylskåpet. Men Crinone och spray kan stå i rumstemperatur upp till 25 grader.

Idag har jag börjat spraya. Man kommer snabbt in i det. Nu nästa väntan, på spraymensen nästa lördag.

• Libra1

Jag lyckades precis spara ner en youtubevideo om hur man blandar Menopur bland favoriter så att det lades ut på min privata youtubesida. Smart! Fick panik för jag hittade inte var man tog bort den. Men nu så. Puh! Detta hamnade ju såklart även på Facebook. Snacka om korkad!!!

• Libra1
    Hoppfull2013 skrev 2013-03-08 17:53:59 följande:
    Jessicaaa: det är skönt att nån annan är i samma situation även om det är jättetråkigt för oss båda två! Jag känner mig så ledsen och orolig över att jag blöder. Det är ju svårt att tolka det som annat än att det är kört, speciellt när det händer exakt den dagen man tänkt det skulle hända...
    Tråkigt att du blöder. Är det mycket?
  • Libra1
    Hoppfull2013 skrev 2013-03-08 19:06:43 följande:
    Libra: Det är inte så att det rinner men kommer på pappret vid toabesöken. Ganska likt första mensdagen. Plusen blir ju inte starkare heller o har ju nu läst att det kan innebära tidigt missfall... Ja man bara läser o tar till sig allt det negativa nu tyvärr. Min man är lite mer positiv o menar att rmc inte skulle låta en vänta en hel vecka till om det var helt hopplöst...
    Jag blödde vid min graviditet. Lite rosa och brunt. Gjorde det i 3 månader och kom sen på att det var när jag skulle haft mens egentligen. Hoppas det slutar. Jag fick ju ett jättetidigt missfall förra IVFen och då rann det ur mig om man säger så. Så än är det inte kört för dig. Jag håller tummarna.
  • Libra1

diana: Åh nej. Inte feber. Är den hög? Vet du varför du fått feber? Hoppas den försvinner.

• Libra1

diana: Låter som influensan. :( Testa att få ned den med alvedon eller panodil. Kanske..?

Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö