• Tany

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

Malphie skrev 2012-11-06 11:39:21 följande:
    Hemma efter ÄP! Är väldigt trött så jag ska försöka att sova en stund nu.

18 ägg plockades ut :)
    Vad kul :) Lycka till 
  • Tany
    nl2012 skrev 2012-11-06 12:18:42 följande:
    Fy, vad tråkigt Tany! Tillåt dig att vara ledsen några dagar och ta hand om varandra! Det gjorde jag när samma sak hände mig i maj. Många varma kramar!
    tack. Det var första försöket i maj? är du i fräscha cykel igen?
  • Tany

Tack alla. Jag vet att det är inte över för oss och jag försöker mer till framgång. Jag har 5 embryon i frys väntar på mig. en 2 dagars fryst embryo och 4 blastocyster (5-6 dagar) så förhoppningsvis kommer de att vara våra barn. Jag börjar igen i januari och förmodligen ET är på v.3. 

• Tany
    nl2012 skrev 2012-11-06 13:20:04 följande:
    Ja det var första försöket. Skulle gjort fet tidigt i höstas men våra 2 små embryon klarade inte upptiningen.
    Vet du vilken upptiningen teknik de använder? kallas vitrifiering på engelska? Om det är, är det en bra metod som hjälper embryot att överleva. men om de använder gamla metoden är riskabelt.
    vet du hur gammal var dina embryon? Jag menar efter hur många dagar de sätter dem i frys?
    När vill du börja om med ny cykel?
  • Tany
    nl2012: Vet du vilken avfrostning teknik de använder? heter förglasning på engelska? Om det är, är det en bra metod för att hjälpa embryot att överleva. men om de använder den gamla metoden är riskabelt.
    vet hur gammal var du embryon? Jag menar efter hur många dagar de sätter dem i frysen?
    När vill du börja om med en ny cykel?
  • Tany
    nl2012: Vet avfrostning teknik de använder? heter förglasning på engelska? Om det är, är det en bra metod för att hjälpa embryot att överleva. men om de använder den gamla metoden är riskabelt.
  • Tany
    Väntar på första möte: 
    lovvan 
    Sindyrella1983 
    diana0101 
    Rosenäng

Spraystart: 

Sprutstart: 
    Libra1 - 6 nov 
    Themrs81-30 okt
    Sessan 83 K - 16 Nov

VUL: 
    Libra1 - 13 nov 
    Malphie - 2 Nov
    Themrs81 - 6 nov

Äggplock: 
    Libra1 - v.47 
    Themrs81 - v46
    Malphie - 6 Nov
    Sessan 83 K - v.48

ET/FET: 

Testdag: 
    Tant Groda - 12 Nov

Ruvare: 
    Tant Groda

Gravida: 
    Karin13 
    Fridalilla

Första Gravida VUL:
    Karin 13 - 5 Nov
    Fridalilla - 7 Nov

Väntar på ny IVF: 
    Tinapina
    Försöker1
    Maybe
    Tany 
  • Tany
    Libra1 skrev 2012-11-06 13:49:39 följande:
    Malphie: Vilken bra skörd. Där borde ju bli några guldägg. :)

Tany: Jag är hemskt ledsen för er skull. Många styrkekramar och hoppas tiden går fort till FET.

Sprutstart för mig ikväll. Hurra! :)
    Lycka till med sprut :)
Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö