Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
Malphie: håller tummarna för snabbt tillfrisknande och positivt test!
Tany: jag hade Kryzhtov på ET.
Malphie: håller tummarna för snabbt tillfrisknande och positivt test!
Tany: jag hade Kryzhtov på ET.
Malphie: du måste få positivt, så mycket som du gått igenom!
Libra 1: jag hade engångsspruta, fick lätt panik då jag skulle ta den, man skulle själv ställa in dosen, det nämde de inte på RMC, tog maxdosen då inget sagts, vilket var rätt.
Sindyrella: På första IVF mötet bestäms vecka för ÄP, vilken tur ni haft med kön, i våras köade jag 3,5 månader till första mötet!
Ruvare: lycka till!
Cornelia: Stort grattis!
Libra: Lycka till med ruvningen!
Vad roligt Malphie! Stort Grattis till dig!
Sessan 83 K: hoppas du har ett guldägg!
Mrs 81: Styrkekram!
Libra: jag skulle också vilja göra en äggledarspolning.
Strandhem: tror det är bra med få ägg av hög kvalitet!
Tany: börjar spruta vecka 1 och ÄP vecka 3.
Sessan: Grattis, ett ägg räcker ju!
Tizzle: roligt med fler i tråden!
Libra: jag tycker det är bra med tidigt testdag, ruvartiden är värst, slits mellan hopp och förtvivlan. Jag fick testdag 13 dagar efter ET, dvs 18 dagar efter ÄP. Jag fick blödning ruvardag 8. De flesta verkar testa efter 11 eller 12 dagar. Möjligtvis kunde de justera testdagen beroende på hur länge embryot är odlat.
Libra: Stor kram!
Maybe: hoppas du snart mår bättre!
Tany: min mens är nu sen för andra månaden i rad, är så irriterad på min kropp, hur ska jag kunna börja spruta v1 om jag inte får mens i tid? Mkt rädd att jag inte får börja senare v 2, utan får köa igen...
Jag blir galen på det här väntandet!
Sessan: Lycka till imorgon! Jag har alltid fått vänta länge i telefonen, blivit bortkopplad flera gånger.
Äntligen kom mensen, men hur jag än räknar kan jag omöjligt börja spruta förrän vecka 2. Funderar om jag ska ringa redan nu och meddela eller vänta till vecka 1, jag vill verkligen inte behöva köa igen.
Maybe: hoppas det går bra!