• fridalilla

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

Ägglossnings sprutan ska tas exakt tid, eftersom man får ägglossning 36 timmar efter den sprutan. I morgon är det dags :) så det är väl dags att gå och lägga sig. Ska upp halv 8 i morgon!

• fridalilla

Hej alla! Idag var det äggplock, och dem fick ut 7 ägg. Det var den värsta smärtan jag någonsin upplevt! Jag blödde jättemycket och läkaren trodde att hon råkat ta i sönder något. Men det hade hon inte :) hon trodde det gjorde så ont för att jag var så smal. Tror inte det gör nån skillnad :p men nu är det över, fast har fortfarande ont. Ska försöka äta lite, om jag kommer ner för trappan ;)

• fridalilla

Ja, det hoppas jag verkligen. Vill ha minst 3 befruktade, så jag kan få 2 i frysen.

• fridalilla

Ringde in idag :) 4 ägg blev befruktade och det är jag riktigt nöjd med! :) återföring blir i morgon eller på torsdag. Ska ringa igen imorgon , för dem kunde inte se än vilket som var den bästa. Och det är ju den bästa man vill ha insatt :)

• fridalilla

Ja allt har gått väldigt fort! :) om 2 veckor får jag reda på om jag är gravid! Känns helt overkligt!

• fridalilla

Tack snövitt. Men känndes inte direkt som jag hade nåt val. Jag ville bara skrika rakt ut SLUTA!!! :p

Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö