• Tany

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

Någon som vet när implantering sker efter dag 2 överföring?
  • Tany

Karin: Vad kände du annorlunda den här gången? gjorde du annorlunda också efter överföringen?

• Tany

Tant Groda : Jag tror det är inga problem. du kan tar det 1 timme innan gå ut. Jag gör som från tisdag.
    i dag (RD 2) jag känner cramping komma och gå. vad du känner?

• Tany
    Tant Groda skrev 2012-10-30 15:59:43 följande:
    Vet inte alls hur jag känner. Pendlar mellan hopp och förtvivlan mest förtvivlan. Mmina bröst är tunga och svullna och mår pyton ibland. Varannan natt vaknar jag och känner mig kräkfärdig. Ett stick på vänster sida känner jag väldigt ofta på samma ställe. Är trött. Men jag tror inte att det går vägen. Finns inte en chans att vi kan få 2 positiva besked samma månad, den risken är lika stor som om tomten finns. Det andra ägget hade inte klarat sig, fick vi reda på idag. Så inget i frysen heller. Just nu vill jag bara komma igång med planering för nästa omgång!

Tany: hur har du det?

Hur har ni andra det?

Hur har ni andra det?
    nej nej. hålla hoppet. Jag har svårt smärta och kramp i nedre magen och äggstocken. Jag känner ibland illamående också speciellt efter att ha ätit. Jag försöker vara lugn och slappna av och ta Panodil. Jag går tillbaka till jobbet imorgon efter en vecka eftersom jag hade så mycket smärta.

• Tany
    Maybe skrev 2012-10-31 10:00:43 följande:
    När stänger RMC för julen? Hur länge har de stängt sen?

Om jag räknat rätt och allt går som det ska så har jag testdag veckan innan julafton.
    Om det skulle misslyckas med nästa försök men jag har ägg i frysen, när får jag då göra FET?  
    Jag vet inte när de stänger. Men vill du göra färsk cykel eller FET?
  • Tany

Maybe : Jag vet inte riktigt. men jag vet FE är lättare än färsk cykel utan stimulering. Lycka till med din nya cykel och jag tror att du får positivt den här gången.

Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö