• Tany

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

Libra1: bra :) hoppas du börja sprut snart

• Tany
    Maybe skrev 2012-10-23 08:28:51 följande:
    Jag hitta ett par ägglossningstest hemma.
    Jag har ju läst här på FL att man kan använda ägglossningstest  som gravtest så jag testade i morse.
    RD 9.
    Negativt....  
    Du kan inte lita på ägglossningstest. Jag tycker det är bättre att vänta tills din testdag. har du några graviditetssymptom?
  • Tany

Tant Groda : Wow. Jag tänkte om du och vi skriver samma tid :)
    var det smärtsamt? Jar har ÄP med Leif imorgon :)

• Tany
    Tant Groda skrev 2012-10-23 13:06:32 följande:
    Tany: jag såg det lite kul! Leif var jätte bra. Lugn och sansad. Jag tyckte inte det var smärtsamt, men väldigt obehagligt. Fick lite mera smärtstillning då jag "slutade andas" men inte smärta!! De är otroligt snälla och gulliga allihop som tog hand om oss.

Man man har inte haft sperma i sin utlösning tidigade, men vid biopsin hittade sperma. Idag när han hade utlösning så hittade man sperma, som de kan använda. Vi är så otroligt lyckliga över detta!
    WOW. bra :) Jag är glad för dig.Flört hur lång ÄP tog? hoppas du får många embryon i morgon.
  • Tany
    Tant Groda skrev 2012-10-23 16:15:09 följande:
    Tany Det hoppas jag också. Äp gick väldigt fort, minns inte riktigt men ca 15-20 min tog det.
    Jag har många frågor Tyst. känner du smärta nu efter ÄP? Jag känner lite smärta redan innan ÄP!
  • Tany

Äp var bra :) liten smärta men Leif var perfekt. Han visste vad gör :) 9 ägg tog ut och jag måste vänta till i morgon. Tack Gud.

• Tany

Tack alla :)
    Tant Groda : grattis för guld ägg :) jag tror vi har nästan samma TD ;) vilken läkaren uttryckte det tillbaka? Vilken tid imorgon ?

Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö