Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
TheMrs81: Åh nej vad tråkigt. Ta en liten paus och bryt ihop och var ledsen. Sen finner du nog nya tag. Många styrkekramar
TheMrs81: Åh nej vad tråkigt. Ta en liten paus och bryt ihop och var ledsen. Sen finner du nog nya tag. Många styrkekramar
Hur många av er har fått göra en äggledarspolning via RMC? Eller vart vänder man sig? Skulle vilja göra det om det inte går vägen nu.
Antar att en läkare måste skicka en remiss till KK ang äggledarspolning. Vi diskuterade det på första mötet på RMC men då tyckte han inte det var lönt att lägga tid och pengar på. Så vet inte. Någon som gjort i Malmö?
Sessan: Åh vad glad jag blev för er skull. Håller tummarna att allt går bra. :)
Strandhem: Åh nej. Så ledsen för er skull. Många styrkekramar
Det börjar närma sig testdag och jag är sååå nervös så jag kan kräkas. :-/
Annanax: Ja fusktest imorgon. Ska försöka att inte bli för besviken om det blir minus. Väldigt tidigt ju.
Sessan: Åh så fint. Grattis!!! :D
Sessan: Är så glad för er skull. ET gjorde lite ont på mig också denna gång för hon kom inte till ordentligt. Men man tål det mesta nu. :P
Tizzle: Välkommen hit :)
Tany: Tror jag ska testa imorgon även om det är lite tidigt. Men vet inte om jag vågar. Annars är det dags på tisdag.
Jag tycker RMC kunde haft någon dag till så man skulle kunna få sin mens innan. Eller hur känner ni andra? Det är så tidigt.